Mamman til Alida J. Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Nå vet ikke jeg hva som er greia med Emma&Adrian og Cat68 og alt det der! Men nå må folk legge dette dødt! Er jo side opp og side ned her jo. Vi er da vel voksne mennesker..(tror jeg da) La det ligge!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 hehehe... tror her er en del veldig unge folk er, eller egentlig folk uten folkeskikk;) Det kan minne litt om ungdomsskolen på sitt verste, slik jeg husker det.........
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Cat klikker fordi hun emma valgte å slette kontoen sin. Har ikke sett ett eneste innlegg her fra emma at hun ville gjøre det da. Men om så var,hvem bryr seg!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Det har klikka for cat og nå er folk lei av at det klikker for cat.
Mamman til Alida J. Skrevet 20. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2009 Helt enig...blir satt ut jeg. Slik oppfører man seg bare ikke mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Skjønner ikke helt hvorfor Emma&adrian slettet kontoen sin heller jeg da. Det var ett hetseinnlegg om henne, men alle som svarte på dette innlegget støttet henne ikke Hi... Dersom dette var grunnen så synes jeg det var merkelig. Cat68 har det klikket for virker det som... men det er gammelt nytt nå..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Hun ble jo og beskylt for å fortelle "skrøne"historier i ett annet innlegg. Tenk om hun bare ble lei ? Og har funnet ut at denne siden er noe dritt,for det virker jo som den er det!
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 Vet fortsatt ikke hva det dreier seg om jeg. Hopper bare over de innleggene som jeg ser av overskriften kan være sånt noe... Ikke så interessert i hetsing/mobbing/krangling. Håper ingen føler seg plaget her inne på ordentlig!
Mamman til Alida J. Skrevet 20. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. september 2009 Det gjør ikke jeg heller. Nei slikt vil vi jo ikke ha det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå