Milly::) Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Så jævla patetisk at jeg eier ikke ord... Nå må du for f..... slutte å skrive mer.... Nå må du begynne å bruke hodet ditt, å vokse opp... Jeg blir kvalm.... Du mangler noen sosiale antenner... Det er det ingen tvil om....Og få deg et liv... Du sitter jo her døgnet rundt virker det som....
Tante Blås Squaw Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Jeg tror ikke et slikt innlegg ville fått NOEN til å slutte å skrive, det bare irriterer!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Måtte du virkelig starte en ny tråd for å fortelle hva du mener om Cat, milly... bli i stede med å push..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Noe jeg har gått glipp av her? Hva er det hun skriver som er så gale?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 hu elsker jo dette her.... gir næring til egoismen!!!!! ja enig... gå ut døra og LEV...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Det kan vel ikke du bestemme milly !Du er vel ikke sjefen her inne ! Om det plager deg så fælt ,så gå på ett av de andre forumene da vel ,er ingen som tvinger deg til å være her .........
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Ting hadde blitt mye bedre dersom dere sluttet å starte nye tråder angående cat68, og heller overse de innleggene hun kommer med!! Greit nok, hun legger inn mye teit og unødvendig, så la vær å kommenter de da!!!! Da dyttes de ikke oppover på sida. Ja jeg vet at jeg dyttet akurat nå, men har aldri komentert noe av henne tidligere, og kommer heller ikke til å gjøre det etter dette!! Lei av å lese cat ditt og cat datt.. har jo nesten ikke vært annet de siste dagene! Siste ord fra meg er sagt om den saken
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 Milly:: Du skriver som du skulle vært 16 år!Kanskje ikke så galt tippet eller? Her inne må man tåle og treffe på mange rare mennesker og mange ulike meninger. Men at du slenger dritt igjen til Cat68 gjør deg ikke hakke bedre! Skaff deg et liv selv dersom du virkelig lar saker fra Dib gå inn på deg eller at du i det heletatt bryr deg viser at du trenger et liv. Beklager,men nå ble jeg litt Dib-kjerring for dette er rett og slett usmakelig og upassende!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #9 Skrevet 20. september 2009 Dagens latterkule Milly: Og JA jeg ler av DEG. Hehehehe
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #11 Skrevet 20. september 2009 tydeligvis provoserende for mange.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #12 Skrevet 20. september 2009 egentlig veldig tålmodig med mange av brukerne her.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #13 Skrevet 20. september 2009 Må si jeg er ikke stor fan av cat heller. Husker en gang da jeg skrev et innlegg her inne. Det var ikke noe personlig innlegg, bare en liten kommentar fra meg. Trykket på anonym knappen, fordi jeg alltid har vært anonym her inne. Fikk masse drittslengning fra cat. Og ikke bare det, hun slengte også dritt om innlegget mitt på skravle. Var innom og kom over det. Grunnen til at jeg visste at det var om innlegget mitt hun slengte dritt om, var fordi det var et spesielt tema som jeg kjente meg igjen med engang. Men det var en stund siden, så har ikke linker, men jeg husker det veldig godt. Så cat.68 er ikke så uskyldig som mange tror at hun er.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #14 Skrevet 20. september 2009 Dette kunne du ha sagt i en PM også.
Milly::) Skrevet 20. september 2009 Forfatter #15 Skrevet 20. september 2009 ja ja samma det... Har bare fått det der kvinnemenneske så langt oppi halsen at jeg har ikke ord... Og ja, slapp av folkens, vet utmerket godt at det er fjortis og barnslig å skrive det jeg skrev...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #16 Skrevet 20. september 2009 Jeg syns silla 79 burde huske å slette profilen sin FØR hun skiftet nick.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #17 Skrevet 20. september 2009 Aner ikke hvem hun er heller, men samme det. Hun bør tenke over at Cat.68 også er et medmenneske. Med følelser.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #18 Skrevet 20. september 2009 GJESP............... Foreslår at absolutt alle, tar seg en time irl, og tar seg en pause, og så tenker over om det ikke bare er enklere å drite i folk/nick en ikke liker, overse dem, og ikke svare dem...... Det er enkleste måten å bli kvitt forumtroll av enhver art.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #19 Skrevet 20. september 2009 Skjønner ikke hvordan dere holder styr på alt alle skriver til en hver tid. Hvem som har skiftet nick til hva, og hvorfor. Tror nok det er flere en de nevnt over, som sitter her inne litt mer en de burde.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #20 Skrevet 20. september 2009 Jeg er enig med deg Milly. Cat.68 skal fremstå som den hyggelig dama, men det fins ingen andre som mobber mer enn det hun gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå