Mary Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Hva gjør dere? Er hun litt for lita da?
camilla^ Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Begge mine har fått julekalender fra de er født. Altså rundt 11mnd begge to. Første året med hun eldste, var det ikke noe kult å åpne pakkene, men veldig stas å leke med togbanen som var i. Mamma hadde hamstret tre-togbane som hun hadde pakket inn. Nå skal det sies at jeg syns togbane er ekstremt morsomt, så siden jeg ikke fikk togbane når jeg var liten har mine barn veldig mye togbane. Når hun minste fikk kalender, var det storesøster på nesten 3år som satt sammen med henne og åpnet. De koste seg kjempe mye sammen der de satt og åpnet. Nå får de mye fornuftige gaver i kalenderen, men de blir like glade for nye sokker og truser som de blir for leker. Så det skal jeg fortsette med. Selv fikk jeg julekalender til jeg var nesten 20år. Sokker og truser var det der, så jeg kjøpte sjelden nye sokker for jeg viste det kom i kalenderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå