Gå til innhold

Lurer på hvorfor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei til de som leser det her og det kan bli litt langt for er lang forklaring men slapp av i øya så går det bedre .. Jeg er er "pappa" som ikke ser sønnen sin og det tar på hver eneste dag.. mye av det er at jeg og mor ikke klarer å snakke sammen og til slutt som alltid ender jeg opp alene uten å se han.. jeg har prøvd advokat som kosta meg 13tusen i mnd bare for å se sønnen min annenhver helg.. jeg veit det er en start som dem sier men når moren kaller meg for mannen foran min egen sønn så blir jeg helt satt ut og det er sånne småting som har gjort meg veldig usikker på hva jeg skal gjøre.. jeg vil helst se sønnen min hver dag fordi jeg er glad i han og jeg gråter hver dag når jeg ikke ser han ... jeg har gjort mye dritt i livet mitt og kanskje det kommer tilbake til meg på noe som faktisk kan såre meg for aldri har jeg kjent så mye smerte som jeg gjør hver dag.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre, jeg har vært veldig nærme å gjøre det gamle meg hadde gjort og det er å "kvitte" seg meg problemet men det er moren til min sønn og uansett hva så er det blodbåndet der.. eneste jeg har igjen nå er smerte,sinne,hat og er litt nervøs for hva som kan skje.. i 2år nå har jeg holdt meg men nå for tiden kjenner jeg ingen livslyst, kjenner ingen grunn til å stå opp utenom for å dra på jobb. komme seg hjem så se i veggen.. livet mitt er ingenting uten han... jeg savner deg så mye adrian .. mer enn jeg noensinne kan bevise

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg! Jeg er ikke i din situasjon, men kan forestille meg hvor direkte jævlig det må være! Noen kvinnfolk er bare så navlebeskuende og egoistiske når det kommer til barn! Tror de vet alt best, kan alt best og at barnet ikke trenger faren sin! Hu skulle klart kalt deg for pappa til barnet både når du var der og når du ikke var der!!! Og så lenge du ikke er alkoholiker, narkoman eller barnemishandler skulle hun latt deg se den ungen iallfall annenhver helg og en ettermiddag eller to i uken!!!! Hvorfor skal alltid kvinnfolka få foreldreretten? Likestilling my ass!

Skrevet

er ingen alkoholiker,ingen narkoman og ingen barnemishandler.. de to første kommer jeg nok til å bli utover i live tenker jeg ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...