Gå til innhold

Stakkars, stakkars foreldrene!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er rart, nå etter at jeg har fått barn selv, jeg begyner å gråte når sånt er i nyhetene. Jeg tenker på det stakkars abrnet og de stakkars foreldrene. Det er helt forferdelig. Det skal jo så lite til før de er ute av synet, blir en litt distrahert så stikker de avgårde, springer ut porten eller stikker seg bort. Heldigvis har det aldri kommet bil, men gutten min han er rask som bare juling.

Nå er han litt større, han er tre. Jeg sto å snakka med naboen over gjerde i hagen, porten var lukka, og bundet fast, men det sto en varebil parkert i oppkjørselen, så jeg kunne ikke se gutten selv hele tida. Vel jeg holdt øye med porten, kikka over skuldra en gang i blandt. Porten var lukka, ingen fare tenkte jeg, men det var så stille, ingen masing og ingen lyder. Vel gutten hadde lukka porten bak seg, og lagt på sprang.

Ut av gata, nedhovedveien og var kommet tre kvartaler nedover på vei mot byen. Han hadde kryssa tre sidegater.

Heldigvis fant han ikke ut han skulle krysse hovedveien, heldigvis kom det ingen biler fra de andre gatene.

Det skal så veldig lite til! Ting går som regel bra, men de er så skjøre disse små. Det kan også gå så inderlig galt.

Skrevet

Når lillebroren min var 2-3 år hadde han en periode der han sprang ut i veien. Vi måtte faktisk låse døren. En gang var tilfeldig ikke døra låst, og vi leita etter han. Da løp han ned mot veien og rett mot en bil som SÅVIDT stoppa for han. Han kunne blitt påkjørtog drept. Er så glad det gikk bra med han. Så ja, det skal veldig lite til. Utrolig tragisk hendelse.. Skjer så altfor mange drukningsulykker hvert år, med små barn..

Skrevet

Huff..mammahjertet mitt tåler ikke sånt :(

Mine tanker går til foreldrene...

Skrevet

Guttens familie deltok på feiringen av Id, avslutningen av ramadan. Over 200 kurdere fra Fredrikstad og Sarpsborg hadde møttes i lokalene til Kurdisk Islamsk Trossamfunn.

Gutten ble funnet i en kulp i Glomma tvers over veien fra huset hvor han forsvant.

-------------

.........og sånn kan det gå når religionen tar overhånd, og ingen har tid til å passe på en unge når man er på fest sånn cirka bare 9m fra vannkanten.

Skrevet

Dette har da for pokker ingenting med religionen å gjøre... ikke mer en juletrefester i alle fall...

Skrevet

Anonym 12:11

Hva tenker du? At foreldrene var så fornøyd med å spise seg mette at de blåste i hele ungen?

Man får nå la vær å sette seg selv over andre, og vær ydmyk, tenker jeg. Ulukker skjer bare, hvor tragisk det enn er. Ingen kan være perfekte til en hver tid. Får håpe ikke skjebnen kommer og tar deg, når du nå er så usympatisk, i et øyeblikk du ikke tenker over alt mulig som kan inntreffe i enhver situasjon.

Skrevet

Ulukker skjer bare, hvor tragisk det enn er.

-------------

Greit nok, men hvem faen slipper en toåring ute av syne 9m fra vannkanten???

Og resten av deltakerne var nå heller ikke noe bedre i hodet;

Sitat fra avisa;

Hun gikk ut i gangen og så at sønnens sko fortsatt var der, forteller Berwari.

- Vi fikk høre at noen hadde sett et barn som lekte nede i vannkanten, sier Berwari.

Vel, hadde JEG sett en toåring ALENE og delvis påkledd i vannkanten hadde JEG i hvert IKKE gått inn og fortsatt festen igjen! Så viktig er hverken religion eller fest eller sosialt samvær for meg eller mine nærmeste!

Jeg hadde først prøvd å finne mora, og hvis ikke så hadde jeg faktisk ringt politiet/barnevernsvakta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...