Gå til innhold

Navn


1+1=2 :)

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg var på ultralyd på fredag og fikk vite at vi venter en liten gutt. Alt såg fint ut, så no er det bare til å gle seg:) Jeg lurer på om det er noen her som har bestemt seg for noen navn. eller har tips om noen fine guttenavn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var bare bestemt på at mitt barn skulle begynne på M, ikke veit jeg hvorfor, men det var noe som sa det, så da jeg var på ultralyd, fikk vi vite at det var en liten gutt:) Så da tenkte jeg på Magnus med en gang, som betyr stor:) Synd flere venninner av meg vil ha det, men da får man bruke dobbelt navn evt. Tror man bare veit det, når man hører navna, om man vil ha det eller ikke. er jo noen navn man ikke klarer, eller liker også.. Men mine favoritt guttenavn er:

Magnus

Mathias

Adrian

Alexander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en Leon fra før. Hadde det blitt gutt denne gangen skulle han hete Max eller Marius.

 

Men vi får en jente så da blir det Pernille :)

Kanskje det blir en Max neste gang. Om det blir en neste gang, da!

 

Lykke til med navnevalget! Vi brukte laaang tid på førstemann, så han fikk vel ikke navnet før han var 1 mnd. Dvs. jeg hadde bestemt meg for mange år siden, måtte bare overbevise mannen min om at Leon var det beste navnet på en gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...