Gå til innhold

noen som har peil på "spotify"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått invitasjon og greid å lage meg konto(tror jeg)men når jeg logger meg inn kommer jeg til den siden det er en jente på også kan du liksom velge "invitasjon" "daypas" og "premuim"..Finner ikke ut hvor musikken er jeg....????Uff nå er det sikkert mange her inne som syntes jeg er fryktelig dum,menmen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg siden den ble så fort borte:)

Skrevet

Veldig lenge siden jeg startet opp. Men høres ut som du må velge invite også trykke inn passordet du har på din invite for å komme inn.

Skrevet

Når jeg logger inn, kommer jeg rett til musikken. Har du prøvd å gå inn på "invitasjon" og se hva som skjer. For meg høres det nesten ut som om registreringen din ikke er helt ferdig. "Daypass" og "premium" er betalingsversjonene av Spotify og er uten reklame.

Skrevet

Jeg kan logge meg inn på brukernavn og passord og da kommer jeg inn på denne siden jeg snakker om...! finner ikke noen steder der det står invite?

Skrevet

Hvis du trykker day-pass eller premium må du betale. Velg det alternativet jeg ikke har nevnt her, så er du i gang og kan søke etter så mye musikk du bare orker :)

Skrevet

må ha invitasjon for å komme inn

der og det har jeg ikke ..Bare en sånt "spotify uten invitasjon"

HI

Skrevet

ja hvis du ikke har fått invitasjon så får du ikke bruke det, men du må jo laste ned selve programmet på download...

Skrevet

Da må du betale for å få tilgang. Koster 100 kr i mnd, og jeg synest det er verdt det. Men om du googler litt, finner du kanskje invites på nettet.

Her legges det ut invites av og til. Om du sjekker ofte, kan du være heldig. http://www.spotify.mikromann.net/

Eller du kan prøve oppskriften nederst. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...