Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Men jeg syns de skal spise litt poteter av og til. Er jeg urimelig da??
Gjest Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 HAHA, jeg tenkte ris på rumpa... Ris er sunnere enn poteter vel, mindre karbohydrater!?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 å nei!!!!!!!!!!! krise........ nå blir de mindre norske
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Hva som er sunnest av ris og poteter ken nok diskuteres. Det er mulig det er mindre karbohydrater i ris, selv om jeg ikke er sikker, men det er i hvertfal mye mer vitamin C i poteter. Hva som er sunnest kommer nok ann på hvilke kothold dere har totalt sett.
Gjest losen Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Vel det er i alle fall ikke like ille som brød og pasta. Vi bruker nok litt for mye av det.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Polert ris er jo ikke bra i det hele tatt, rett og slett tomme karbohydrater som ikke tilfører kroppen noe. Er det derimot villris stiller saken seg helt annerledes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå