blond Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Siden det er stille perioder på barnetmitt og jeg liker møte med forskjellige personligheter er jeg mye på anonymforumet når jeg først er her. Er kjekt når det skjer noe og man ikke må vente lenge på neste innlegg..
Jojo x3 Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Kikker innom av og til når jeg er her. Men syns det er endel spm og svar som ikke jeg syns er spes interessant, spes spydige svar. Dessuten går det mye på nick nå for tiden har jeg sett og da gidder ikke jeg å engasjere meg. Liker meg bedre på BAM
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Har ikke vært der mye, noe nå i helga når det har vært rolig her.
Poteto Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 er inne å kikker når eg er her, men kan ikke si eg bruker det til å stille spørsmål osv. liker best å spørre her inne, virker litt mer vaksne her inne på BAM
Agehya Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Er nok en del på Anonym også, men det er helst fordi jeg har myyye tid å slå i hel for tida. Gidder ikke å være anonym da, for jeg står for det jeg sier. Blir litt stille på Bam føler jeg, men jeg aner jo ikke hvordan det var før da. Er jo litt ny her enda.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 sjelden, men det hender....
blond Skrevet 20. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2009 Det jeg ikke liker er når innlegg herfra blir dradd inn på anonymforum og da gjerne med en negativ atmosfære rundt seg.
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 Jeg har aldri vært inne på anonymforum før nå, og jeg kommer aldri til å gå inn der igjen heller....for et sted. Jeg ble rett og slett stressa. Det var rimelig negativt her lenge, men det der var langt over alle støvleskafter. Jeg følte det var rene barnehagen der inne....huff. Nei jeg trives bedre her med positiv energi. Jeg liker å kunne smile når jeg åpner forumet og syns den følelsen er helt tilbake her nå
Gjest Skrevet 20. september 2009 #9 Skrevet 20. september 2009 Er som regel innom når jeg først logger inn på dette forumet. I det siste har det tatt litt av rundt enkelte nick og det blir litt vel mye i lengden. En del uinteressante spørsmål der som regel, men hender jeg finner en debatt som er givende eller et seriøst spørsmål jeg føler jeg kan hjelpe til på.
Tante Blås Squaw Skrevet 20. september 2009 #10 Skrevet 20. september 2009 Slenger innom og leser ;o) Gidder aldri bruke anonymknappen.
Lene~mor til tre Skrevet 21. september 2009 #11 Skrevet 21. september 2009 Jeg kikker innom der når jeg er her inne, men svært sjelden jeg skriver eller svarer der inne. Men de få gangene jeg har svart der inne har jeg brukt nicket mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå