Gå til innhold

Hvorfor vil du deg selv så vondt Cat68

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unner du alle de som slenger med leppa til deg å vite så mye om deg selv og din familie? Personlig forteller jeg private ting kun til nære venner jeg stoler på. Folk bruker jo barna dine mot deg. Jeg syns de fortjener bedre....Syns ikke du ? Bare ett tankekors

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hva sier sønnen din om at du henger ut hans problem på denne måten?

Skrevet

jeg hadde vært rasende om moren min var som Cat! Hun kunne droppet å legge ut alt om barna!

Skrevet

Er det ikke nok mobbing nå?

Og den var til HI, og resten av mobben.

Skrevet

Jeg har svaret på det samme spørsmålet 1000 ganger. JEG har ikke vondt et sted jeg. Føler ikke det er noen som bruker barna mine mot meg. Men mange bruker meg mot barna mine. Men siden jeg VET hvordan mine barn har det, og VET at de ikke har hatt noe imot det som blitt lagt på nett om de. Untatt Marius da, og Iselin. Men ingen av de har jeg fortalt noe som helst om som kan virke sårende for noen annen en meg egentlig.

Sønnen min HAR IKKE NOE IMOT DET JEG SKREVET OM HAM!!! Må dere ha det med teskje?. Han har til og med vært her inne og skrevet det selv. Derfor trenger ingen bli rasende på hans vegne. Det er bortkastet energi.

Og hvis dere er så lei meg og det som omhandler meg, skjønner jeg ikke hvorfor dere starter tråd på tråd på tråd, hvor dere forlanger svar på noe de allerede VET dere ikke får det svaret dere ønsker på.

hvorfor vil DERE dere så vondt??

Skrevet

Men guttungen er nakoman og har ADHD. Hvorfor skulle han forstå sitt eget beste?

Skrevet

Jeg må spørre deg om du i det hele tatt leser innleggene som folk her inne skriver til deg Cat68? Dette handler ikke om at folk blir sjalu fordi du er så åpen men at du trkker over de fleste grenser som eksisterer i nettverden. Du sier sønnen din sier dette er greit, vel, sønnen din er rusmisbruker og har adhd som 1940 sier.

Du er blitt en utrolig slitsom figur å følge her inne fordi du svarer på alt og fremelsker deg selv hele tiden. Jeg skulle ønske du ble borte herifra og tok en pause. Du tar dette altfor seriøst, selv om du sier du ikke gjør det, - alle innleggene dine viser det. Du har store psykiske problemer slik jeg ser det..

Skrevet

Signerer 19:44... Visse mennesker må beskyttes mot seg selv, og Cat er tydeligvis en av dem.

Jeg hadde håpet du faktisk ville tatt til fornuften og holdt kortene litt nærmere brystet.. Det KAN være gale mennesker her inne, som med 2 tastetrykk kan finne ditt fulle navn og etterhvert adresse osv...

Du har jo virkelig ingen skrupler og burde absolutt vært beskyttet mot deg selv.

Skrevet

Hennes fulle navn og adresse ligger jo på hjemmesiden som alle kan se. Hun er nok ikke frisk, men det går visst ikke inn. Trist for familien. Ikke lett å være i familie med psykisk syke.

Skrevet

Du har ikke fulgt med i timen anonym 19:40. Sønnen hennes er fhv rusmisbruker.

Hvorfor lager dere nye tråder for å angripe cat.68?

Hørt om PM husmusa?

Skrevet

Oooh, er det 3 mnd siden sist han brukte? En gang misbruker, alltid misbruker.

Skrevet

Jeg syns ikke det var noe vondt i det jeg skrev over hodet. Mente bare at de som slenger dritt til henne ikke fortjener å delta i livet hennes. Se bilder av barna hennes, bryllupet osv. Da er det vel strengt tatt egentlig de som slenger dritt jeg hetser da

Skrevet

fy flate for en mobbekultur.

Dere har sikkert småbarn alle som disser Cat. En dag får dere tenåringer, og de kan komme borti litt av hvert.

Dere kan møte dere selv i døra med et smell sånn som dere sitter her og mobber andre brukeres barn.

Har ikke ord!

Skrevet

Så du mener at når man har ad/hd eller brukt/bruker stoff så kan man ikke avgjøre hva man mener er best for seg selv. Trur du at narkomane eller de som har ad/hd er mindre intelligente eller?? I så fall er du et glimrende eksempel på hvorfor fordommer mot dette bør bekjempes.

Han er dessuten fd rusmisbruker. Han er fortsatt voksen og kan bestemme hvordan han ønsker å fronte rusproblematikk. Kanskje akkurat DITT barn lar være å prøve narkotika fordi noen var i deres klassrom og fortalte hvordan livet som rusmiskbruker ser ut på innsiden. Eller at en eller annen har lettere for å få behandlingsplass fordi noen gitt rusen et ansikt for å åpne forståelsen. Kan du skjønne at noen føler at å kjempe for å vise hva narkotika bruk kan føre til, er deres måte å holde seg rusfrie og gi en meningsløs tid i livet sitt litt mening.??

Kan dere skjønne at ved å ta frem stygge troll i sola så sprekker dem.Dette er kanskje skremmende for noen, og det beveger på en masse tabu følelser. Men DERE trenger ikke å ta den kampen. La de som ønsker det ta den isteden.

Skrevet

Nesten fælt å si det Cat, men du hadde hatt godt av en skikkelig kalddusj.. Skal jeg bevise for deg hvor enkelt det er å finne ut nøyaktig hvor du bor, hvor ungene dine går på skole og hva de heter?

Tenker du aldri på evt. overgripere eller kidnappere, eller andre sjuke folk som lett kan oppsøke deg? Jeg tenker at du kanskje trenger litt hjelp og veiledning fra barnevernet, fordi man legger rett og slett ikke ut all denne informasjonen på nett som du gjør! Det er livsfarlig! Og om du nekter å se det selv, så la noen åpne øynene dine!

Skrevet

Hvis dere ikke vil høre noe mer fra meg, hvorfor fortsetter dere å lage nye innlegg med direkte spørsmål til meg.Kan hende jeg er idiot, men å stille spørsmål for så å kritisere at msn får svar virker en smule underlig på meg. Men for all del, starte gjerne innlegg med spørsmål til meg dere ikke ønsker svar på. Det virker veldig inntelligent må jeg si.

Skrevet

anonym 20:43, du er virkelig farligere og sykere enn Cat.68 noensinne har vært.

Skrevet

Skjønner faen ikke hvorfor dere må henge ut Cat68 sånn som dere holder på? Kan hun ikke velge selv hvor mye hun vil dele av sitt liv med omverdenen? Er det ikke hennes valg? Dere er syke hele gjengen her virker det som. Bare ute etter å ta folk. Syns du er ei modig dame Cat68:)

Skrevet

hehe, enkelte her kan jo umulig ha noe som foregår i sitt liv i det hele tatt^^ snakk om å vri, snu og analysere på hvert eneste ting som cat har sagt eller det har blitt sagt om henne..

Gjør som meg hold kjeft og lær litt av cat, er det noe hun absolutt har så er det livserfaring. Liker du ikke det hun kommer med, så hopp over det og finn på noe annet... Virker veldig stusslig å bruke all tid og energi på å mobbe/analysere en person på internett man ikke engang kjenner.

Skrevet

Er ikke ute etter å henge ut noen, bare prøver å få opp øynene til folk! Hun må beskyttes mot seg selv!!

Skrevet

Skjønner ikke hvordan det er annerledes at hun skriver her om sønnen, enn andre artikler som titt og ofte blir skrevet i landets største aviser? Dere angriper jo ikke noen som står frem i VG, for å bekjempe fordommer mot rusmissbruk?

Go Cat:)

Jeg kjenner deg ikke, for jeg har ikke møtt deg - men hurra for dere om det hjelper deres situasjon å snakke om det!

Og til resten her; jeg syns f.eks. narvesen romaner er ufattelig irriterende, så derfor leser jeg de ikke... Noe å tenke på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...