Thale'min_Og_Meg Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Litt treg her men 01.09.09 kom lille prinsessa mi til verden. Ble haste keisersnitt.. Det hele var litt skummelt da jeg ikke hadde regnet med dette.. Hadde hatt rien hele natten og hele dagen (uregelmessig) så ringte føden ca halv åtte på kvelden. De mente fødselen var i gang, så dro opp. Kom på overvåkningen tror jeg det var. Fikk CTG og den var ikke helt bra, så etter ti min ble jeg sendt på føden. Der skjedde ting veldig fort, fikk oksygen og de tok vannet. Hjertelyden ble veldig svak ved de sterkeste riene mine Ble bedre en liten stund, men så ble den borte litt.. Så det ble haste keiser snitt... Var litt skummelt det hele men hadde med glede gjort det igjen! Fikk en utrolig vakker og god premie Så nå er vi hjemme og koser oss masse. Gled dere alle sammen er snart deres tur også Så nå forlater jeg barn i magen, takk for alle svar <3
Thale'min_Og_Meg Skrevet 20. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 20. september 2009 Glemte å si at hun var 2570 g, og 48 cm lang og verdens vakreste
vekten30 Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Gratulere med den lille:) Lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå