Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Siterer deg: "Jeg har aldrig suttet stille og godtatt mobbing, Ei heller nå." Vel, det er vel ikke en rett ukjent sak at du med nebb og klør tok i forsvar to av sjefsmobberne som herjet lenge her inne; DrYppert og Angelica. Du skal kanskje være litt forsiktig med å påberope deg tittel som forkjemper av mobbing, tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Herre min! Vær litt mindre barnslig! Er vi ikke ferdig med uthenging av nick?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Det er ikke uthenging, punktum!!!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Takk, HI! Du har sett det samme som meg, Men jeg ønsket ikke navngi noen brukere, selv om vi alle vet at de er i nærheten.. Nå mangler flere av hennes egne, så hun leter febrilske etter nye "venner" å henge rundt med. Se bare hvordan hun skriver, stygg ordbruk, nedlatende om de som sier henne imot, eneste det går i, er hvorvidt meningene kommer fra anonyme eller ikke. Som om man gidder gå i fellen hun selv har gått i, lizzm. mtp overeksponering..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Gi faen i å henge ut enkeltpersoner her da!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Hvordan er dette uthenging? Det er et direkte svar på et utspill fra en bruker, verken mer eller mindre!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 sjønner ikke hvorfor dere ska krangle heeeeiiila tia.... Uhff, man blir ju deppa av all kjefting og dålige vibber!!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 Et direkte svar legges i samme tråden utspillet står i, ikke i et nytt. Dette er mer, ikke mindre!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #9 Skrevet 20. september 2009 Så det blir altså uthenging fordi det legges i en egen tråd for å unngå at det drukner i mengden i en annen tråd? Det henger ikke på greip, du!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #10 Skrevet 20. september 2009 Cat gir seg aldri i en tråd hun oppfatter som "HENNES" ... derfor må man markere misnøye andre steder. Hun tar jo pokker ikke et hint..
Cat.68 Skrevet 20. september 2009 #11 Skrevet 20. september 2009 FEIL. Jeg gikk ofte imot Yppert da jeg mente han gikk for langt. Men i 90% av fallene tok yppert for seg ANONYME som FØRST hetset andre brukere. Siden anonym heller ikke er EN bruker, men hel masse, var kritikken til Yppert sendt til de anonyme som var krasse og ønsket å spa slik dritt som vi sett de siste dagene. At de anonyme som ikke hørte til gruppen anonyme hetsere også tok seg nær av det han skrev var veldig synd, noe han og mange av oss andre prøvde å si flere ganger. Når det er sagt så i de tilfellene yppert gikk for langt (som jeg fikk med meg), fikk de utsatte støtten min. Der han herjet eller gikk for langt ellers, fikk han selv stå til svars for. jeg fulgte ikke med på alt han foretik seg. Vet det var mye møl på vaksinedebatten, men jeg frekventerte ikke de sidene så mannen får faktisk stå for møkka si selv. Man kan fortsatt like en person uten å måtte like alt de sier, eller gå i god for alt han foretok seg her inne. Yppert er en slik person for meg. Angelica også. Men de er jo ikke her lenger , Dere outa jo ham også. Og en større tilfredstillelse har jeg sjeldent sett her inne. .
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #12 Skrevet 20. september 2009 Har aldri nevnt uthenging jeg 18:55. Synes bare det er patetisk å lage et innlegg med nick i overskriften. Hilsen NN som skrev at du burde lagt innlegget i tråden det gjaldt.
Cat.68 Skrevet 20. september 2009 #13 Skrevet 20. september 2009 Så dere lager et nytt inlegg med spørsmål til meg der dere mener jeg skal "gi" meg.?? Du trur det er mer trolig jeg "gir" meg og bryr meg mer om misnøyet ditt på meg fordi du starter enda en tråd, hvor man skal diskutere selveksponeringen min og hvor lei man er av meg. SMART!!! VIRKELIG!! Hahaha.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #14 Skrevet 20. september 2009 Du må gjerne ro deg halvveis til England Cat, men det er faktisk flere som opplever det samme som HI...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #15 Skrevet 20. september 2009 Hehe.. Må bare si: Er det rart Cat68 sitter her inne hele dagen? Må jo følge alle innleggene dere oppretter hver dag:-) Så nå kan dere ikke ta henne på det lenger:-)
Cat.68 Skrevet 20. september 2009 #16 Skrevet 20. september 2009 Og det er flere som opplever akkurat det jeg sier også. Ror ikke i hele tatt. At du fulgt dårlig med, og ser "sanninger" du ønsker, kan ikke jeg klandres for. Dere var vel mer misnøyd med at jeg var venn med fyrn, og av den grunn trur jeg var enig med ham i et og alt. Vel det stemmer altså ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå