Gå til innhold

Det er da ingen som har meldt seg ut her, vel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn går det altså når et av de overeksponerte trynene har noen timer fri fra dib: Da kommer Cat og skjeller ut alle med forbannelser fordi de liksom har drevet noen ut. Herregud mennsker, ta dere en pille eller fem! Kan ikke hyle opp om at noen har blitt presset ut bare fordi de ikke legger inn 100 innlegg i timen!

Husk; Gyrsom hadde jo liksom også meldt seg ut, men jammen er ikke hun støtt og stadig inne likevel.

RO DERE NED!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emma&Adrian har slettet sin brukerkonto her inne.Sjekk fakta før du snakker.

Skrevet

Så sant som det er sagt!

Dessuten vil jeg tro at de som er så avhengige av forumet, bytter nick i stedet når de "melder" seg ut. Hehehe.

Skrevet

Det er mulig, men skal det virkelig være nødvendig.? At noen skal finne seg nødt til å bytte nikk fordi enkelte ikke kan akseptere dem slik dem er?

Skrevet

Jeg har ikke for vane å løpe rundt og sjekke om folk opprettholder brukerkontoene sine, altså.

Hvis du leter litt i trådene fra i går (en tråd om det var flere som reagerte på at enkelte synes veldig godt her inne), vil du se at hun hadde en saklig dialog med HI av den tråden, hvor hun selv mente at hun nok brukte for mye tid her inne og at det kanskje hindret henne i det virkelige liv. Meget mulig at hun bestemte seg for å ta rådet om å bruke like mye energi i den virkelige verden som hun gjorde her inne. Å være her er tross alt ikke en god medisin for å KURERE ensomhet!

Skrevet

De fleste gjør det nok ikke av den grunn, men fordi de liker å kunne diskutere med gamle kjente under andre forutsetninger. Du vet, krangle med en tidligere "venn" som du egentlig ikek kan fordra.

Dessuten er det slik at det er dere faste brukere som anonymt driver å hundser hverandre. Det vet du meget godt, Cat!

Skrevet

Vel men i dette tilfellet var det ikke slik. Kan jo kanskje være at jeg snakket mer privat med vedkommende en du er klar over. Kan jo også være at jeg VET hvorfor vedkommende slettet seg.

Og jeg hundser ingen anonymt, så nei det vet jeg ikke. Men på seg selv kjenner man jo andre.

Skrevet

Hvis vedkommende kan komme klagende til deg og bære seg over ting hun tilgir folk for her inne, er det kanskje like greit at hun ikke er her. Hvis hun ikke har ryggrad til å stå for meningene sine, er nok ikke dette stedet å være. Hvis hun følte seg presset ut, burde hun være tøff nok til å anonsere dette direkte selv, og ikke bruke deg som vaktbikkje. DET blir bare for dumt!

Skrevet

Mange andre jeg vet om også som liksom har slettet brukernavnet sitt, men som er så avhengig at de lager ny profil rimelig raskt.

Men Cat er jo besatt, og ser også ut til å "stalke" brukere om hvorvidt de er her fremdeles eller ei.

Skrevet

Det passer å legge denne her også:

Her er hva Emma&Adrian svarte i en tråd i går kveld:

"Joda,jeg går ut og treffer folk,men jeg har brøte kontakten med ganske mangen. Havna i feil miljø for en stund tilbake,og vil ikke tilbake dit,så det har egentlig bare blitt til at jeg trives best hjemme.

Har fått meg ei god venninne her gjennom dib :) Og synes det er kjempemasse hyggelige folk her.

Men ja,jeg er veldig klar over at jeg bruker for mye tid her hehe. Men når jeg trives en plass så blir det sånn. Akkurat som jeg føler jeg har dib som venn noen ganger ,bare pga at jeg føler meg litt ensom og ikke har så mangen andre å prate med. Høres jo mega patetisk ut hehe,men sånn har det blitt di siste mnd,dessverre. Og med en liten baby i hus som legger seg kl 19 så kommer jeg meg ikke så mye ut på kveldstid heller.

Hvorfor sitter jeg her å forklarer meg egentlig hehe :P Jaja,jeg liker dib,og kommer til å være her en stund til,selv om dere sikkert er drittlei meg :)

Ha en fin kveld :)

☆☆☆Emma&Adrian☆☆☆

"

Hvordan skal folk tolke at hun føler seg jaget bort herfra, Cat???????

Skrevet

Hmmm, skal ikke Cat svare på dette, tro?

Skrevet

Er det greit at jeg sier; "hva var det jeg sa?"

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...