FrkBomst&Frø Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Jeg har så innmari vondt nede i halebeinet, i dag er det uutholdelig! I samme vendinga kommer det også som slag i hodet på meg, aner ikke hva dette kan være... Men! Tenkte jeg sku prøve å gå til en manuell terapeut, fysioterapeut eller noen andre i samme sjanger som kan knekke og kna litt på meg i håp om at det skal bedre seg. Noen der ute som har erfaring med noen av sjangeren her i oslo som dere kan anbefale?? Takker for alle svar!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Hei! Jeg hadde også kjempevondt i halebeinet og har vært hos kiropraktor tre ganger nå. Er mye bedre nå Hadde låsninger i bekkenet som forårsaket spente muskler og ømt halebein.. Gikk på Klinikk for Alle. Ganske dyrt der, men flink hun som behandlet meg.
Lillevenn33 Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Kiropraktor Bekken og barn på Skøyen. Spesialiserer på gravide og spedbarn.
FrkBomst&Frø Skrevet 21. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2009 Tusen Tusen Hjertelig Mange Takker!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå