Gå til innhold

Sluttet med smokken..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Jeg har kommet hjem fra ferie til ei jente som har sluttet med smokken mens jeg var borte. Gubben tok den forrige søndag da jeg hadde reist og det har ikke vært noe grining. Hun har bare spurt etter den noen ganger. Han fortalte henne bare at den ble igjen hos venninna mi som hun overnattet hos forrige helg. Det er så utrolig deilig at den nå er ute av verden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen hjem igjen! Først og fremst; wow! What a man, what a mighty good man ;-) Det er ikke dårlig av pappa å ta den smokkeslutten alene, det skal han jaggu meg ha! Godt å bli kvitt den ja, vi har akkurat kastet den selv. Er litt midt i det enda, men det går overraskende greit og hun maser faktisk lite.

Skrevet

Hurra, gratulerer så mye med smokkefri jente! Ikke dårlig tiltak av gubben da! Det står det respekt av! :)

Sebastian har en sovesmokk igjen og han er klar over (forhåpentligvis) at når den er "brukt opp" blir det ingen flere. Vi hadde egentlig tenkt å ta den i sommer, men så ble det flytting og bytting av avdeling i barnehagen så vi lot han få beholde noe av det trygge og kjente:)

Skrevet

Så flinke de har vært!!!! syns gubben din er tøff jeg som gjorde det alene, men kanskje greit også, da styrer de to løpet selv.

Håper du hadde en flott tur,

Lykke til dere andre som også driver med smukkeslutt! vi har aldri hatt det problemet og totten sluttet hun med helt selv, uten at vi oppdaget det ( da var hun vel litt over 1 eller no)JUHU!

Skrevet

Wow! Så flink hun var som tok det så greit!. Har så smått begynt å leke med tanken på å slutte her også. Tenker at det enten må bli nå eller å vente helt til lillesøstra har vokst seg til litt, og det kan jo bli litt lenge til... Må diskutere det med gubben - tviler på at han vil ta den kampen alene:-)

Skrevet

Så flink hun har vært :).

her har vi jo ikke hatt det "problemet" med J for hun ville jo aldri ha smokk, men lillebror er en smokkegutt. heldigvis bruker han bare smokk når han sover, men ser nok for mag at det blir en stund til han slutter med den, ja.

Skrevet

Wow! Så flott gjort! Kjører han kurs, han mannen din?! For vi er laaangt unna målet her. Jo mer vi begrenser smokkebruken, jo mer poppis blir den....

Vi utsetter det nok en stund, for her er hun ikke klar!

• 3 uker senere...
Skrevet

Så bra han klarte og ordne opp mens du var borte. Er nok deilig å være kvitt den lasten. Her er det kun smokk på natten, han legger den selv fint på nattbordet når han våkner :-) Er en begynnelse. Vi må vel bare bestemme en dato da det absolutt er slutt, vi får se hva tiden bringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...