lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 tenker da på slike som man henger i frontruta på bilen som lager lukt. Synes det er flest menn som bruker disse juletrærne, jeg har aldri klart de, synes de lukter for sterkt. Blir bilsyk av de;( Vi var vel inne på duftelys i en annen tråd. Hos oss er det mest mannen som tenner/kjøper de også.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 *Wounderbaum* er det ikke det det heter....hehe:) lukter ikke noe videre godt nei....
blond Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Hehe.. er det virkelig noen som bruker dem enda?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2009 aner ikke, men husker for 6 år siden, da var det noen som lånte bilen min, og hadde hengt opp en slik i bilen.
Agehya Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Jeg bruker slike juletrær jeg. De lukter ikke så mye om du tar plasten av litt etter litt. Feilen mange gjør er å ta av plasten med en gang, og da kan du like godt dynke bilen i parfyme. Lukter kamel. Blæ!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 nei enig at man skal ta av litt og litt. Men jeg har selv aldri brukt dem. Jeg syntes det blir en kvalm lukt i bilen. Husker det var noen av guttene da vi var 18-20 år som alltid hadde disse i bilene sine. Trodde ikke noen eldre brukte dem!! Og nyere biler nå lukter jo godt inni av seg selv syntes jeg. Ikke ødelegg dem med slike juletrær!!
Poteto Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 vi har eit i døra på bilen (i hyllen), henger den ikke opp, å tar av plastikk litt etter litt
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. september 2009 #8 Skrevet 22. september 2009 Hvorfor har dere det? Lukter det virkelig godt? Lukter bilen vondt uten?
Kulå Skrevet 22. september 2009 #9 Skrevet 22. september 2009 Jeg kan ikke fordra slike lukteting i bilen... Mannen prøver seg noen ganger, men jeg kaster det ut av bilen så snart jeg ser/kjenner det.. Syns absolutt ikke noe om slike ting i bilen, blir kvalm...
Agehya Skrevet 23. september 2009 #10 Skrevet 23. september 2009 Grunnen til at jeg kjøpte siste gangen, var at jeg hadde bilen på verksted. Aner ikkje hva de har drevet med inni bilen, men det luktet kamel der. Blæææ! Men bilen min er heller ikka akkurat ny da, nærmere 15 år gammel. Og den har vært med på det meste for å si det slik. Nå i det siste har vi gått mye tur, og da lukter det myr i bilen. (Er stasjonsvogn, så det hjelper ikke å ha ting i bagasjerommet :S) Akkurat nå lukter bilen svakt av jordbær, men det var pga dårlig utvalg. Var ikke så verst faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå