Gå til innhold

duftelys vs juletrær


lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker da på slike som man henger i frontruta på bilen som lager lukt.

Synes det er flest menn som bruker disse juletrærne, jeg har aldri klart de, synes de lukter for sterkt. Blir bilsyk av de;(

Vi var vel inne på duftelys i en annen tråd. Hos oss er det mest mannen som tenner/kjøper de også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Wounderbaum* er det ikke det det heter....hehe:) lukter ikke noe videre godt nei....

Skrevet

Hehe.. er det virkelig noen som bruker dem enda?

Skrevet

aner ikke, men husker for 6 år siden, da var det noen som lånte bilen min, og hadde hengt opp en slik i bilen.

Skrevet

Jeg bruker slike juletrær jeg. De lukter ikke så mye om du tar plasten av litt etter litt. Feilen mange gjør er å ta av plasten med en gang, og da kan du like godt dynke bilen i parfyme. Lukter kamel. Blæ!!

Skrevet

nei enig at man skal ta av litt og litt. Men jeg har selv aldri brukt dem. Jeg syntes det blir en kvalm lukt i bilen. Husker det var noen av guttene da vi var 18-20 år som alltid hadde disse i bilene sine. Trodde ikke noen eldre brukte dem!! Og nyere biler nå lukter jo godt inni av seg selv syntes jeg. Ikke ødelegg dem med slike juletrær!!

Skrevet

vi har eit i døra på bilen (i hyllen), henger den ikke opp, å tar av plastikk litt etter litt :)

Skrevet

Hvorfor har dere det? Lukter det virkelig godt? Lukter bilen vondt uten?

Skrevet

Jeg kan ikke fordra slike lukteting i bilen... Mannen prøver seg noen ganger, men jeg kaster det ut av bilen så snart jeg ser/kjenner det.. Syns absolutt ikke noe om slike ting i bilen, blir kvalm...

Skrevet

Grunnen til at jeg kjøpte siste gangen, var at jeg hadde bilen på verksted. Aner ikkje hva de har drevet med inni bilen, men det luktet kamel der. Blæææ! Men bilen min er heller ikka akkurat ny da, nærmere 15 år gammel. Og den har vært med på det meste for å si det slik. Nå i det siste har vi gått mye tur, og da lukter det myr i bilen. (Er stasjonsvogn, så det hjelper ikke å ha ting i bagasjerommet :S)

 

Akkurat nå lukter bilen svakt av jordbær, men det var pga dårlig utvalg. Var ikke så verst faktisk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...