Gå til innhold

Trøst å få?

Magisk babygull født 051009 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, klarte å lese i forumet for de som har mistet babyen sin. Nå bare gråter jeg. Er så fryktelig at jeg har ikke ord. Jeg er så redd for å gå over og redd for at noe skal skje med tulla mi... Har noen et par beroligende ord til meg? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel går alt bra=) men noen ganger skjer det bare slike ting uten at vi forstår hvorfor, og det er fryktelig trist, jeg kan ikke lese om sånne ting nå fordi jeg griner for alt om dagen,

Så lenge du har vært frisk i svangerskapet og vært til regelmessige kontroller hos jordmor med ultralyd og hun ikke har funnet noe galt , tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for det,,

Går nok bra skal du se=)

Skrevet

Du er fødeklar, det vil si at du snart er i mål!

Du får ikke gjort annet enn å følge med på at du har bevegelser i magen, og passe på at du får nok søvn og hvile så du er opplagt til fødsel. Det er veldig sjelden at noen mister babyen sin der hvor du er i svangerskapet.

Før i tiden døde barn under fødsel, det skjer jo neste aldri mer!

De fleste barna som ikke overlever ender i en abort fordi naturen ordner opp før uke 12. Noen dør fram mot uke 20 som regel pga kromosomfeil. Atter andre dør fordi ikke mors kropp klarer å holde liv i dem, av ulike grunner.

Du er fødeklar, og har dermed styrt unna de største farene. Du skal bare ruge deg fram til mål!

Husk også at vi er litt ekstra hormonelle sånn på slutten. Jeg har selv fått en bølge med engstelse nå, uten egentlig å ha noen som helst grunn. Mødre, vettu....

Opp med hodet, snart er barnet hos deg!!!

Skrevet

Tusen takk for gode og trøstende ord... :) Har en mye bedre dag idag, gårsdagen var helt grusom! Jeg tror jeg bare må legge fra meg litt av empatien og tenke at det ikke skjer meg. Gleder meg veldig til hormonene slutter å herje så man kan få litt ro i sjela igjen. ;)

Uansett, det var gode ord å lese... Takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...