Gå til innhold

Mannen bedt i bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til kusinen sin..men jeg er ikke bedt! Er ikke det veldig rart??Det er da vanlig etikette og be par??

Jeg kjenner henne ikke godt,ikke mannen min heller..men allikvel da.

De har ikke mye penger,så skjønner de ikke kan be mange,men da burde de heller kuttet ned på antallet,og passet på at alle med mann/kone blir bedt.

Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har aldri hørt om slike tilfeller, håper mannen din setter ned foten, og forteller hvorfor han ikke kommer heller......

Skrevet

Så lenge dere er gift, synes jeg det er uakseptabelt å ikke be dere begge.

Jeg hadde blitt fornærmet.

Hva sier mannen din?

Skrevet

Han syns det er kjemperart! Han snakket med kameraten sin som da er sammen med brudens vennine,og han var heller ikke bedt! Kun henne.

Vi er ikke gift,men vi har da vært sammen i åtte år og har to barn.

Skrevet

Om de konsekvent ikke inviterer "meg følge" så synes jeg det er helt greit

Skrevet

Ikke konsekvent..søster til mannen min er bedt med følge. de har hatt litt mer kontakt med brudeparet.

Skrevet

Jeg kunne funnet på å gjort det samme som din manns kusine. Men da skal det også sies at til sammen har jeg og min mann 49 kusiner og fettere. Det blir jo grusomt mange om vi skulle invitert all med følge og barn. Da ville de jo utgjort over 100 stk, og i tillegg skal man jo invitere foreldre, søsken, beste/oldeforeldre, tanter, onkler og venner.

Skrevet

Vettu,vi har akkurat gjort en sånn blemme.. ikke med vilje, men vi skal gifte oss om 13 dager.. og e har mange fettere og kusiner, så mange at e ikke har kontakt med halvparten av dem. Men følte at vi ikke kunne sette igjen folk. Så vi bestemte oss for å be alle sammen. E visste ikke at han var gift og hadde barn:S Prøvde å finne ut av det på facern, men der sto det igenting og var heller ikke noe bilde. Så sendte innbydelse til bare han... fant ut etterpå at han er som nevnt gift og har et barn. Skikkelig blemme! Han bor på andre siden av landet også.. men han takket nei, og det forstår jeg! Føler meg skikkelig skikkelig rotten:///

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...