Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 jeg har to jenter som leker til vanlig vanvittig bra sammen... MEN så kommer denne forbaskede tanteungen på besøk å da går alt rett til H..... Han snur dem opp mot hverandre å det blir tårer å krangling i det uendlige.. svigerfar min (bestefar til gutten) orker ikke ha denne gutten i hus omtrent an skylder på hodepine å går å legger seg så fort han kommer inn døra... noen som har noen gode råd for hvordan man kan håntere denne gutten for jeg orker heller ikke ha han på besøk lengre vil jo at han skal fungere senere i livet også men ser dårlig ut slik som han er rundt andre folk... foreldrene har aldri sagt nei så mye av problemet ligger nok der å han er enebarn de vil ikke ha flere for han er så krevende sier de... er vel kansje ikke så rart når han ikke vet hva nei er. han er nå 7 år blir 8 i jan... noen gode råd så tante orker å ha han på besøk?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Sett grenser! Når han er i deres hus, må han følge deres regler. Enkelt og greit.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 jeg har alltid satt klare grenser, å han har fryktelig respekt for meg da jeg er en av de få som har satt grenser for han men.. så fort jeg er ute av rommet... eller jeg er inne å barna er på utsiden å leker begynner han å manipulere den ene av de to barna å den siste blir utenfor å veldig lei seg naturlig nok. han vet at jeg kommer å setter han på plass med en gang jeg hører hva som skjer men han gir seg aldri har til og med gitt han time out de gangene han har vært værst men det gir ingen resultater til og med mannen min har begynnt å få opp øynene han har hele tiden sagt at jeg må slutte å være så streng mot han for han er jo ikke vandt med søsken... men mannen min orker ikke ha med barna våres på besøk til bror sin lengre pga de fungerer ikke i sammen de 3... har aldri problemer ellers når jentene våre har besøk av andre barn slik at de blir 3 da leker de kjempe greit alle sammen... så jeg mener bestemt at det er denne gutten som vrir å lager problemer... HI
Himmel og hav Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Deres hus, deres regler, enkelt, brutalt og greit. Eb annen ting er jo at om han er så vanskelig å ha med å gjøre, alltid, så kan det jo tenkes at det er noe mer som ligger under enn foreldrenes manglende grensesetting. Forøvrig: Det blir så mye enklere å lese og forstå teksten din om du spriter opp med noen punktum, komma og store bokstaver innimellom. Jeg måtte lese flere ganger for å finne ut hva du egentlig mente.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Helt enig med andre her! Deres hus, deres regler! Men det kunne kanskje vært lurt å tatt seg en prat med foreldrene til ungen og forklart at de kanskje burde gjøre noe? Hadde jeg vært deg, ville jeg da fått mannen min til å tatt seg en prat med broren eller søsteren sin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå