♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Jeg håper virkelig dere er fornøyd med dere selv. At dere sover godt om natten og har en ren samvitighet. For jeg personlig synes virkelig synd på dere. Hvordan noen kan holde ut med slike personer er for meg et stort mysterium. Nei jeg er ikke perfekt eller noe slikt og det er jeg faktisk veldig glad for, for det ville vært veldig kjedelig. Men å hetse noen så mye at de sletter profilen sin og ikke ønsker å være her inne lengre synes jeg er trist. Ja, jeg snakker om Emma&Adrian. Til dere som har hetset hun så må jeg bare si, hvis dere noen gang opplever en brøk del av det hun har opplevd så håper jeg dere tar det til dere og ber hun om unnskyldning. For slikt går virkelig ikke ann å oppføre seg. Å drive med mobbing på den måten er skammelig og voksne mennesker, ja jeg regner med at de fleste her er voksne nok til å vite at man mobber ikke, holder ikke på slikt. Jeg håper en dag at Emma&Adrian kommer tilbake inn her. Hun er en utrolig hyggelig og veldig koselig jente som jeg setter utrolig stor pris på. Hun sprer godt humør og har masse humor.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 20. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2009 Lang historie men det er noen som har mobbet henne med å si at det hun sier ikke er sant, bare jug, og at hun ser falsk ut og som en party jente pga bloggen hennes. Og siden hun har snakket om mannen sin her inne men aldri blogget om han osv. Fikk bedskjed av hu i stad at hun slettet profilen sin her inne for hun gidder det ikke mer. To innlegg om at hun juger og slikt på en helg synes hun var for drøyt.
Musemor med tre søte små Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Så forferdelig. Har alltid syntes hun har vært så hyggelig. Hvorfor noen i alle dager ville mobbe henne vekk skjønner jeg ikke.
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Nei? Huffda, det har jeg ikke fått med meg.. synd at hun blir borte da, hun er jo så trivelig!!
Cat.68 Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Dette er så fryktelig trist at jeg kan ikke få sagt det engang. Hyenene på anonymforumet er så satans blodtørste at det er en skam. Noen klarer rett og slett ikke at noen får positiv oppmerksomhet og må gjøre alt de kan for å dra andre så langt ned i søla de over hodet makter. Vi ser det gang, på gang, på gang. Modereringen på disse sidene er så ufattelig fraværende at det er flaut. Synd at hun ikke orket stå imot idiotene,hun er et fantastisk godt og varmt menneske. ((
Gjest Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Stakkars liten da... TO stygge innlegg i løpet av en hel helg...???!!! Fytte rakkrn så fælt da gitt...selv har jg opplvd opptil 10 stygge innlegg i løpet av en kveld...minst... Hvis jeg skulle tatt meg nær av alt som ble skrevet om meg her så skulle jeg vært borte her for lengst..sier ikke det r riktig med mobbing og hetsing altså, det er ikke det jeg mener. Jeg mene rbare at man faktisk må være litt tykkhudet for å være på anonymsiden og hvis man i tillegg legger ut så mye om privatlivet sitt er det endel mennesker her som har så kjedlige liv at de bare må skriv noe stygt om andrs....
Cat.68 Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 Vettu Neffi det der er ikke noen unnskyldning. Ikke alle er like tykkhudet og det at du fått mer hets en mange andre kommer nok mest av din egen hang til å ikke klare å skille sak fra person og går til personangrep. Når det er sagt så fortjener ikke du heller å bli hetset, og fordi du fått mer en andre,betyr ikke det at man skal akseptere at det skjer de som fått mindre hets en deg. lell om dette er et nettsamfunn, bør det ikke være TOTALT blottet for vanlig hyfs og oppførsel.
Gjest Skrevet 20. september 2009 #10 Skrevet 20. september 2009 Ja, jeg vet godt at jeg legger opp til deg selv, MEN når folk legger ut så mye om sitt privatliv på et anonymforum, men er jeg nesten at de også legger opp til deg selv altså...
Gjest Skrevet 20. september 2009 #11 Skrevet 20. september 2009 Ja, jeg aner ikke hva dette handler om altså, men jeg syns det blir litt merkelig når du påtar deg offerrollen ;-)
Ronja&Odin Skrevet 20. september 2009 #12 Skrevet 20. september 2009 ja fyrsj, så det på anonym i går... blir kvalm av at slike mennesker har barn jeg... voks opp eller forsvinn fra DIB.... jeg syns anonymforumet skal forsvinne. er ikke mye pent som blir sagt der inne.. jeg står hvertfall for det jeg sier uten en jævla anonym knapp... SKAM DERE!
Tante Blås Squaw Skrevet 20. september 2009 #13 Skrevet 20. september 2009 Vi kan vel oppføre oss selv om vi sitter på nett, og ikke i rl? Vanlig nettikette er greit )
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. september 2009 #14 Skrevet 20. september 2009 Jeg skjønner at hun slettet profilen sin. Allikevel skjønner jeg neffi! Jeg har og fått masse hets her inne for en tid tilbake, og jeg ble såret og lei meg av kommentarer og aller mest da ei drittkjerring slang en PM i postboksen min. Jeg ble så sint at jeg sa at jeg ville slette profilen min fordi enkelte er bare ute etter å hetse. DET er ikke gøy. Siden det er mange her inne som jeg liker å snakke med kom jeg tilbake etter noen dager - nærmere en uke og ble hetset for det og ) Allikevel blir man sterkere av motgang. Men, jeg skjønner Emma&Adrian og synes det er trist at hun gikk. Men, hun kommer nok tilbake igjen. Dessverre er det slik å være DIB at man blir hetset når man blir godt nok lagt merke til.. Men, det går over! =)
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 20. september 2009 #15 Skrevet 20. september 2009 Er jo ikke første gang noe slikt har skjedd heller her...
Bunnies by night Skrevet 20. september 2009 #16 Skrevet 20. september 2009 Ja, det er kjedelig at folk har behov for å slenge dritt og være usakelige. Men dette er jo ikke noe nyttt i DIB sammenheng desverre... og vi vet jo at modereringen her inne er en smule fraværende. Jeg tar full avstand fra hetsing, og har virkelig sansen for Emma og Adrian, og håper hun bestemmer seg for å komme tilbake, for tråden det er snakk om her er på langt nær den verste tråden jeg har sett her inne. Man må ta høyde for at det blir laget slike tråder her inne hvis man har blogg og er relativt aktiv - desverre - det burde ikke være slik, men alle faste brukere her inne vet at det er slik det fungerer på DIB.
kokosyklus Skrevet 20. september 2009 #17 Skrevet 20. september 2009 Så synd. Må tilføye at jeg ikke forstår hvorfor noen er inne på anonymforumet? Det er jo værre en kranglesiden.. Bortkastet tid. Håper Emma&Adrian får seg et nytt nick:)
kokosyklus Skrevet 20. september 2009 #18 Skrevet 20. september 2009 Husker hun dama for et par år siden som mistet et barn langt ut i svangerskapet og deretter ble mobbet ut av siden. Hønemor eller hva hun kalte seg... Det finnes hekser her inne, synes det er rart at folk i det hele tatt blir overrasket av det nå...
Malita Skrevet 20. september 2009 #19 Skrevet 20. september 2009 En må jo se litt forskjell her. Noen legger opp til å bli hetset her, nesten som det er hele poenget med å være her inne. Jo mer kvalme en klarer å lage jo bedre. Da er det klart en må tåle å bli hetset. Men de som bare skriver innlegg i beste mening og ikke har hatt en eneste stygg baktanke med sine innlegg fortjener ikke å bli hetset og da er det naturlig at det er sårende med stygge tilbakemeldinger. Sånn som jeg opplever Emma og Adrian er hun godheten selv. Det er jo AKKURAT SÅNNE som henne de fleste av oss vil ha her inne. Lykke til videre i livet. Og velkommen tilbake hvis du skulle ombestemme deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå