Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Får dere oppmerksomhet,små gaver osv fra mannen i blant?? Her får jeg aldri noe sånt..Syns det er litt dumt såklart,men er jo ikke det teller i et forhold. Har vært vant med det i tidligere forhold,så litt av en omvending Vil høre litt hvordan andre har det!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Nei,aldri.. syns egentlig det er litt kjipt. Spesielt siden jeg lenge kjøpte små gaver,overrasket med god mat osv. Har også tatt han med ut på resturant,spandert hotellweekend og slike ting. Men når jeg aldri får noe igjen så har jeg ikke lyst mer. Dumt det og sikkert men
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 NEI! I fjor glemte han bursdagen min..fikk ikke gave senere heller. Et halvt år etterpå hadde han bursdag og ønsket seg kun dyre ting. Så jeg kjøpte en dyr gave til han.. Så kom jula,og jeg fikk en myyye billigere gave enn jeg kjøpte til han på bursdagen+den han fikk på julaften. Vet at ikke pengene teller,men tanken. Men alikvel.. ble ganske skuffa når han fikk den dyre gaven til bursdagen av meg,og jeg får mye mindre. Får aldri noe ellers..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 nei, men jeg kunne ønske han var sånn...
Mille** Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Ja veldig! Får utrolig flotte jule og bursdagsgaver, har f.eks fått bunad, bergansjakke, diamantringer, armbånd, øredobber, smykker osv. Får blomster innimellom, og han har også overrasket meg med gaver utenom, f.eks en ring og en klokke ++. Jeg er nok ganske bortskjemt, og jeg liker det. ;oD
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Nei,desverre. Gir sjelden noe jeg da,men det skyldes mest at jeg er student og har dårlig med penger. Utrolig dårlig gjort og ikke gi noe tilbake når man får masse fint!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Jeg fikk en rød rose når det var nøyaktig (på minuttet) en uke siden vielsen vår. Før og etter det har jeg ikke fått noe. Jo, til en bursdag og til jul hvert år.. Da får jeg kjøkkenting han har planlegt hva jeg kan bruke til.. Eks mikser med eltekrok: "nå kan du lage mye hjemmelaget pizza til meg". Hehe.. Er veldig gled i den trege, late surrekoppen:-)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 Nei, og det er jeg i grunnen glad for. Jeg synes det er totalt turn off med menn som behandler meg som en prinsesse. Synes det er veldig lite sexy med sånne overromantiske menn som kommer med dikt, blomster osv. Jeg får jule- og bursdagsgaver, men ikke så mye utover det. Det jeg får av ham er hans kjærlighet, beskyttelse, vi reiser masse sammen (prioriterer det fremfor gaver), fantastisk sex osv.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #9 Skrevet 20. september 2009 Ja hele tiden, men ikke med gaver og materielle ting. Han gir meg masse oppmerksomhet, kjærlighet og omtanke, han ser meg, hvordan jeg har det og kan stelle for meg og varte meg opp, skape prinsessefølelsen hos meg.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #10 Skrevet 20. september 2009 Nei, det gjør han ikke i det hele tatt. Kunne godt tenkt meg litt mer oppmerksomhet, men han trenger det inn med teskje!!!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #11 Skrevet 20. september 2009 Her er det mannen som er skjemt bort. Først av sin egen mor hele livet. Deretter av dumme, dumme, dumme meg. Vet ikke hvor lenge jeg holder ut å gjøre absolutt alt. Hvis jeg forlanger hjelp, blir han sint.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #12 Skrevet 20. september 2009 Vi gir hverandre aldri materielle gaver, har ikke økonomi til det. Men jeg får hjerte av majones på skinka mi når han smører kveldsmat til deg, elsker deg i duggen på speilet, dyna mi forma som et hjerte når jeg skal legge meg, han insisterer på at jeg skal sitte i armkroken hans når vi ser tv, han gir masse komplimenter og oppmerksomhet. Til gjengjeld smører jeg kvelds og lund til han, lager middag, duller og daller så mye jeg kan Elsker han
Gjest losen Skrevet 20. september 2009 #13 Skrevet 20. september 2009 Han lager kaffe til meg før han vekker meg, om det teller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå