Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Jeg var fikk nylig spa på et hotell i Norge. Hun jeg hadde var meget dyktig og profesjonell. Så spurte hun om ett eller annet og jeg sa ja uten helt å tenke meg om. Hun masserte bryst muskulaturen først, ganske hardt og det trengte jeg for jeg var veldig øm. Så masserte hun brystene forsiktig. Hun påførte brystene flere trykk, klem hendene forsiktig sammen på hver sin side av brystet og løftet oppover. Hun gjentok dette flere ganger. Jeg var nok litt anspent når hun holdt på. Det var behagelig, men følte det som bare litt rart. Jeg sa jo selv ja da hun spurte. er dette vanlig?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Hva?! Har aldri hørt om dette, men så er ikke jeg fast gjest på spa heller. Men dette hadde jeg reagert på!! Er det virkelig "meningen" at de gjør dette? Kanskje noen som jobber på spa kan opplyse oss? Vet ikke om jeg tør å gå på spa nå, he he:)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 hehe. om det er vanlig vet jeg ikke. men om det er det, skal jeg jammen ta meg en tur en gang. og få time hos en kjekkas hihi
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Jeg fikk brystmassasje på spa i Riga, også der av en dame.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Jeg har vært mye på spa. De spør som regel først om det er ok for deg. Kvinner er jo veldig følsomme der og det er kjempegod avslapning. Men man må føle seg komfertabel med det eller så blir det helt feil. Til og med i Egypt så masserte hun brystet. Da mener jeg kun på brystet og "oversiden" av puppene. Holder hvertfall ikke på undersiden og sånn. Ikke noe knaing heller..
Lille L Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Jeg jobber på et spa, og da pleier vi og spørre kunden om de vil ha brystene massert. Det er ikke så vanelig i en kroppsmassjase, men hvis det er en kroppsskrubb eller innpakkning pleier vi og spørre.. Noen vil ha det andre ikke:o)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Da vet jeg det. Det var forresten veldig behagelig. Jeg følte også at det var noe jeg trengte, har en tung byste så jeg blir lett øm i muskulaturen. Var bare litt overrasket at hun ga meg «fullpakke» etter at jeg hadde sagt ja. Nå som jeg er vant til henne så kommer jeg til å spørre om det neste gang.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 Jeg vet ikke om det er så vanlig, men som noen sier så spør de jo først hva som er greitt. På undersiden av brystene er det mange lymfekjertler, hun som masserte meg kunne lymfedrenasje og fikk massert skikkelig der (bl.a) Mine lymfekjertler var ganske hovne. Etter massasjen følte jeg meg som et nytt menneske, det var som om noe hadde blitt renset ut av kroppen min og de som møtte meg sa at jeg så så våken og vital ut :-) Så lymfedrenasje det er tingen.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #9 Skrevet 20. september 2009 Når hun løftet brystet oppover og trykket rundt, er det derfor hun gjorde det?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #10 Skrevet 20. september 2009 Har en venninne som har vært mye på spa, men har aldri blitt tilbudt dette. Kanske det er litt avhengig om man tror de har behov for dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå