Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Sitter her foran dataen og gumler perle-tomater og fetaost/oliven rett fra pakkene sine... Jøje så godt noe mat er...Mmmmmm! Og ellers, vil bare si at i natt begynte jeg å finne opp en ny rett,som jeg nå kaller Mexican chicken Steke fin-oppskjært sopp,løk,sukkererter,paprika og hvitløk,- så legge det til siden. Kok ris, bland mais oppi. Lag en blanding av 50/50 philadelphia ost og revet pizzaost. Stek kyllingfileer gyllen på hver side, legg så en del av grønnsakene oppå hver filè, deretter to gode Tskjeer med chunky Salsa/taco saus, så topping med to skjeer av osteblandingen.... La det hele kose seg en god stund på middels varme under lokk slik at kjøttet marineres i salsaen og osten legger seg som et lokk over fyll og kylling... Serveres med evt rest av stekte grønnsaker, salat med fetaost og en dæsj ris...En klatt rømme er også godt med. Hah, jeg må ha middagsbesøk snart Det var faktisk deilig å lage mat jeg kunne leke med og gjøre meg flid med omsider...Vi er nyinnflyttet og har en 3åring fra før.- så det er alltid om å gjøre å lage en rask enkel men sunn middag... Deilig å ha kveldsmåltid hvor jeg hadde tid til å kokke meg litt Ville nå bare dele det ;P
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Fikk vann i munnen jeg nå!! :-) Hørtes veldig godt ut!! Synd jeg mangler omtrent alt! Må prøve denne til uka!! :-) Er så godt med mat for tiden!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå