Gå til innhold

Ikke tegn til å reise seg enda.. 10mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er ikke stiv i beina og har ingen interesse av å stå på fanget vårt slik mange babyer gjør.

Er det noen fler som har opplved dette og når begynte de evnt å reise seg opp....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, min eldste var slik. Helt gele i beina på fanget og reiste seg ikke opp selv ved 10 mnds alder. Han begynte med dette når han var litt over 11 mnd, rundt 11,5 mnd. Jeg rakk å bli litt bekymret for om det noen gang skulle skje før dette, hehe... Han gikk faktisk når han var 13 mnd, noe som jo er helt på gjennomsnittet, så det kan gå fort når det først skjer noe :-) Unger er jo utrolig ulike da, til sammenligning var mellomste bare 7 mnd når han reiste seg opp selv og gikk når han var 10 mnd, og de er brødre med akkurat samme gener.

Skrevet

Hei Alva!

Takk for svar- godt å høre at det er helt normalt! Regner med at når hun først begynner å reise, så blir det fart på saker og ting :-)

Skrevet

Knerten min er 11 mnd, og først nå i denne helga har han begynt å reise seg opp - tidligere har det skjedd mer eller mindre tilfeldig en sjelden gang, men nå gjør han det plutselig hele tiden. Han har stått i fanget vårt en stund, men har ingen interesse av å "gå" hvis vi holder ham i riktig gå-stilling på gulvet.

Unger er så forskjellige - ikke bli stresset fordi du leser om alle de små vidunderbarna som går når de er 9 mnd gamle, for de fleste gjør ikke det! De utvikler seg i sitt eget tempo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...