Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Kjenner du livmoren din? Og hvor langt oppe er den isåfall? Nå er jeg på tur til å bli kjempebekymret, da jeg ikke kjenner min.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Jeg er 13 fullgåtte i morgen og kjenner heller ikke min.. venter på at den skal poppe fram:) men helt ærlig vet jeg ikke hva jeg skal kjenne etter heller.. Skal det kjennes som en kul på størrelse med en appelsin på en måte? Mener selv jeg har litt forhøyning på en måte over skambeinet, men er på ingen måte en kul.. da er det vel ikke livmoren?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Det er nok livmoren. Kjennes som noe hardt (hard megemuskel nesten)over skambenet
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Er 14 + 3 i dag. Har kjent livmoren en stund. Men er andregangs, vet ikke om det gjør noen forskjell. Husker ikke hvordan det var sist. Tror en normalt skal kjenne den nå. Men aner ikke om det er noen fare om den ikke gjør det enda. Kanskje den bare ligger litt langt nede? Må du veldig mye på do(særlig på natta) er den nok ganske langt nede.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Jeg kjenner noe "ruglete", men det er mer avlangt enn rundt. Like over skambenet, noen ganger mer kjennbart enn andre. Så dette er kanskje livmoren da? Går litt sjeldnere på do nå enn tidligere, men fortsatt oftere enn vanlig. Sover vel max 4-5 timer i slengen. Får vel bare håpe at ting er som det skal.... Er førstegangsgravid. HI
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 Høres ut som livmoren det ja:) Om du nå begynner å gå mindre på do høres det ut som du er helt i rute. Det er nemlig på denne tiden lovmoren begynner å stige opp fra bekkenet. Dermed kommer ikke blæra sånn i klem lengre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå