h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Her blir det Får-i-Kål i dag, på bestilling fra mannen....
Jojo x3 Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Vi har hatt ris blandet med diverse grønnsaker og kylling. Det var kjempegodt!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 koteletter, potet og gulrøtter med saus. Ble litt mislykket med potetene og gulrøttene, tenkte jeg skulle være lur å legge de i langpanna sammen med kotelettene, men de ble jo aldri ferdige., tilslutt tok jeg de ut og kokte de ferdige i microen. Ble ikke så bra det heller, men vi ble nå mette alikevel;)
Ranveig R Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Vi hadde "grisestrimlar" (som eg pleiar å kalle det), wok'a grønnsaker med chili og naturris )
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Koteletter på grillen, med fløtegratinerte poteter, sopp og gode grønnsaker også rødvinssaus.. Så godt atte..
Agehya Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 Vi hadde fyllt rødspette med grønnsaker og poteter. Og prøvde den der melkesjokoladeisen til Diplom-is til dessert. Oioioi, godsaker.
Poteto Skrevet 20. september 2009 #9 Skrevet 20. september 2009 me hadde svinekoteletter, poteter, gulrot,brokkoli og rødkål + brun saus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå