h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 er alle opptatt med sitt? eller nyter dere bare det fine høstværet....
Jojo x3 Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Her hos oss har det gått i ett i helgen med besøk, tur og div husarbeid som jeg måtte ta igjen. Men nå hadde jeg tid så jeg stakk innom en liten tur. Lurer på om jeg skal ut å trene litt nå, men er egentlig veldig trøtt og vet ikke om jeg orker :-(
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Har vært rolig her ja, er vel egentlig derfor jeg ikke har vært her;) Synes ikke det er så gøy å spørre om ting når jeg ikke får tilbakemelding;) Håper det tar seg opp nå da;)
blond Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Det tar seg nok opp, bare vi er interessante nok! Jeg for min del har vært uten nettilgang en periode, men er tilbake som før igjen.
Agehya Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Jeg har vært her.... Som vanlig Var noe kjedeligt ja........
Lene~mor til tre Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Vi har vært veldig opptatte i helgen da både jeg og gubben jobbet, vi så hverandre bare i døra..
MrsL1 Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 Her har det gått i ett hele helgen, nesten bare vert hjemme å sovet og dusjet før vi dro til mamma igjen:) Men veldig koselig helg, i koselig selskap:)
MrsL1 Skrevet 21. september 2009 #8 Skrevet 21. september 2009 Her har det gått i ett hele helgen, nesten bare vert hjemme å sovet og dusjet før vi dro til mamma igjen:) Men veldig koselig helg, i koselig selskap:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå