Gå til innhold

Londontur og svineinfluensa


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har flybilletter til London en weekend om tre uker. Er ikke spes bekymret for svineinfluensaen, men vil ikke ha den heller;)Lever som vanlig, men denne Londonturen er jeg litt usikker på. Hmm...hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dra og kos deg!!

 

Du kan jo tenke litt ekstra hygien der hvor mange ferdes da:) Ha med deg en antibakteriell og vask hender og sånn. Ellers tror jeg ikke du blir mer syk der enn det du kan bli her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp bestilt tur til Krakow i november, og jeg var i London på skikkelig shoppingtur i juni, uten å bli syk.

Tror du helt fint kan reise, men eventuelt være ekstra nøye med hygienen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid og ville ikke la dette hindre meg i å reise på ferie, men jeg hadde heller ikke spesiellt lyst til å få influensa. Størst smittefare er det jo på flyet hvor man sitter tett sammen, så jeg kjøpte meg munnbind på apoteket som jeg hadde på meg akkurat under flyturen. Følte meg som en idiot egentlig, og så at folk kikket, men hva så- jeg er gravid..;-) Dessuten satt det en mann bak meg og hostet hele turen, så jeg var egentlig veldig glad for munnbindet:-)

 

Antibac hjelper mot bakterier, men dessverre ikke mot virus, så det er viktig å vaske hendene ofte!

 

God tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...