Gå til innhold

Ang kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er så mange opptatt av kjønn?? Er det ikke viktigere at barna er friske?

Moren min får snart sitt 4 barnebarn, alle gutter. De to første var hun glad for, de to neste så ringte hun rundt å informerte alle om at de ikke trengte å kjøpe noe siden de kunne arve. Tenker med gru på den dagen det kommer en jente, da blir det forskjellsbehandling:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så dårlig gjort av moren din!

Visst er det flott å arve, men synes det var teit at moren din tok en slik ringerunde på deres vegne.

Husker for en stund siden da jeg og mannen min skulle på besøk til noen av slektningene hans, og svigermor skulle ikke være med. Da mannen min snakket med dem i tlf ang klokkelsett osv, ropte svigermor i bakgrunnen flere ganger: "Si at de ikke trenger å lage mat til dere!"

Syntes det var frekt!

Skrevet

Har ei venninne som har født tre jenter. Hun og mannen har blitt enige om at de ikke skal ha flere. Så kommer svigermoren å mener at det er egoistisk av henne å ikke fortsette til mannen får en sønn!!

Skrevet

Er det motsetning mellom å ønske seg et friskt barn og å ønske seg barn av et bestemt kjønn? Det er da ingen som ønsker seg et sykt barn?

Skrevet

Jeg har aldri hørt noen hevde at de helst vil ha en syk unge bare de får det kjønnet de ønsker seg. Hvorfor skal de to tingene settes opp mot hverandre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...