Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Og jeg syns det er merkelig at de opplever så mye som virker nesten litt for "godt" til å være sant! Som å miste en sjokoladebit, som en på 9 mnd finner akkurat den dagen han blir 9 mnd. Og å glemme ut å ta opp sjokkisbiten som en mister. Når den er så betydelig stor som personen ga uttrykk for, at ungen ble brun rundt munnen så er det da vel litt vanskelig å unngå å legge merke til at en mister den...? Altså, uhell skjer... Men når samme person legger ut flere historier så begynner en litt å undre om det er fakta eller ei! Nå er jeg en av de som leser disse innleggene, og jeg må si at jeg sitter litt å flirer...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 dette forsto jeg ikke, hvilke innlegg er det du snakker om? sjokoladebiter??
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Undødvenig å prøve å drite ut en annen bruker her inne. Barnslig!
Gjest Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Du kan undre så mye du vil du Men innlegget handla egentlig om at Adrian har blitt 9 mnd,og så fort stor. Så det så
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Syns ikke det er rart at enkelte opplever mye. Slikt hender hele tiden hos oss også. Kanskje heller det er vi som er mye med ungene våre og legger merke til alle slike små situasjoner som oppstår i det daglige.
Gjest Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 det finnes da ikke rart at enkelte opplever mye rart på en gang vel? For å bruke meg selv som eksempel: Posten klarte ikke å oppdatere adressen min etter jeg hadde flytta, så da ble det til at regninger osv kom på ville veier, og de klarte ikke å spore opp igjen. Purringer, inkassovarsel osv osv... Samtidig sprakk kloakkrørene, slik at både hage og hus ble ganske illeluktende, og ikke minst fuktig (i kjelleren og i hagen da). Og når på året var dette? Jo, når ellers enn i mars? Når årsavgift, kommunale avgifter, og stort sett alle forsikringer skal betales. For godt til å være sant? ja. Er det sant for det om? JA! Og det at ting kan forsvinne (slik som store sjokoladebiter osv) er det ikke noe rart i. Unger springer/kryper rundt, og ting kan fort havne under sofaen i det de dunker borti med beina. Og plutselig uten forvarsel så kan slike ting dukke opp igjen, uten at en har noen som helst anelse om hvor det ble av. Så dette var et idiotisk innlegg. Bare fordi du ikke opplever slike ting som er "for gode til å være sanne" så betyr det ikke at det ikke er sant.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 HI, ikke alle lever et like firkantet A4-liv som du gjør.
Gjest Skrevet 20. september 2009 #9 Skrevet 20. september 2009 Mange opplever og gjør mye rart - som dette feks: http://vinterverket.wordpress.com/2008/09/29/hvordan-drepe-en-vaskemaskin/ http://vinterverket.wordpress.com/2009/04/21/oljeri-oljera/
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #10 Skrevet 20. september 2009 Tror ikke engang jeg prøver å fortelle om hendelser og situasjoner fra min hverdag, og hvor tette i tid de til tider er..... For det er for utrolig til å være sant, etter målestokken til HI;) Vet bare at en venninne av meg kjenner nakkehårene reise seg, når jeg forteller litt om mine barn og ting vi sliter med....... Og hun har 4 barn selv.... hehe.. for utrolig til å være sant at en på 9 måneder finner en sjokoladebit og spiser denne? hahahaha... jaja, tror du HI har lite innhold i livet ditt, om DETTE er utrolig;)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #11 Skrevet 20. september 2009 Så fint for deg da, at du får noe å flire av...! Skjønner ikke helt problemet ditt... Hva er egentlig for "godt" til å være sant med det du sikter til da? Greit at enkelte deler mye og av og til forteller mer enn jeg egentlig ønsker å vite. Synes det er ganske mer uinteressant å lese X antall slike "jeg skriver et skikkelig teit innlegg for å fortelle verden om det teite innlegget jeg leste"-innlegg... Om noen virkelig føler for å lyve om en sjokoladebit på gulvet på 9 mnd dagen til guttungen så vær så god! Finnes mye annet å gjøre...stemme Frp for eksempel *litt inspirert av alle politikkinnleggene her for tida*
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #12 Skrevet 20. september 2009 Correction: ...finnes mye annet som er VERRE å gjøre...stemme Frp for eksempel
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #13 Skrevet 20. september 2009 Ja, og å stemme AP er enda verre. Viser bare at samme hva man gjør, så finnes det et verre alternativ. Huff og huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå