katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 hadde så og si ingen el-slim denne gang,bare litt mer fuktig enn helt tørt. Kan jeg likevel ha blitt befruktet,eller er sjansen liten? Nå er det tørt som en ørken igjen. Antar at eggløsninga var mellom onsdag og fredag. Noen som vet?
Solisolden Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Sniker fra 1. tri jeg Jeg hadde ingen el slim den gangen jeg ble gravid, pleide å ha det 2-4 dager rundt el. Så det kan nok gå helt fint
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2009 Åhh godt å høre. Mista i ma for 8 uker siden i uke 13+5,derfor har syklusen vært litt rar.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Krysse fingrene for deg katta:) Du kan fint ha hatt EL uten EL-slim:)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Krysser også masse fingrene for deg, jeg er en som heller ikke har masse slim, ikke sånn i bøtter og spann iallfall:) Måtte det virkelig lykkes for deg nå Klem fra
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Krysser fingrene! (Og jeg kan ikke huske å ha sett el-slim før etter syklusene kom i gang igjen etter fødsel.)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2009 Så flott å høre. Plutselig ikveld kom det litt økt utflod igjen,men ingen el-slim. Men så lenge temp er høyere så har el vært for noen dgr siden. Nå gjenstår det bare å se. Masse lykke til til dere alle sammen. 12 dgr igjen til testinga begynner hehe. klem. Ps har iallefall hatt mye sex denne perioden jeg antar å ha hatt el.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå