Gå til innhold

Må bare si ang barsel på Storken (KK)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lå på Storken fra torsdag til søndag forrige uke. Fødte kl 12 på formiddagen og fikk være på det rommet fram til kl16. Ble så flyttet over til barsel på Storken. Var et tomannsrom, men var der alene hele tida. Fikk vite på fredag at det ant kom en person til inn i løpet av natta, men det gjorde det aldri. Fra lørdag til søndag fikk jeg garanti for at jeg ikke skulle få noen inn på rommet og at pappan kunne overnatte om han ville.

Må si jeg er veldig positivt overrasket over Storken. Følte meg utrolig godt tatt vare på. Var en sykepleier pr vakt som hadde ansvar for meg, og det var den samme sykepleieren hver gang hun var på vakt. Men også de andre kom inn og var veldig hjelpsomme. Om jeg traff noen på gangen spurte de nesten alltid hvordan det gikk og ble ofte med inn på rommet for å hjelpe/gi tips (har problemer med amminga + at jeg var syyyykt sliten så tårene satt ganske så løst). Nå var jeg ganske heldig ettersom det dagen etter jeg fødte bare var en fødsel på Storken (var 6 stk det døgnet Vesla ble født) og noen av mødrene dro hjem tidlig. Men likevel så vil jeg si at de virkelig gjør sitt beste for at de som trenger enerom får det så langt det er mulig.

En av dagene var det også temmelig mye å gjøre og da hadde sykepleierne ikke spesielt god tid og jeg kjente meg litt tilsidesatt, men alt i alt var oppholdet på Storken, fra fødsel til hjemreise, en positiv opplevelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

awwww jeg håper å få føde på storken denne siste gangen :):)

Hadde haste ks med nr 1, epidural med nr 2 og med nr 3 endte også på føden...

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille foressten :):)

Skrevet

Ja,gratulerer masse masse med minifrøken! Og godt å lese god-historier om KK og Storken også... For jeg var på Storken med min første og hadde det veldig fint der. Familierom og pappaen var der og sånn, det gjorde jo sitt, men syns det var veldig hyggelige folk der også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...