sjøsamen Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Jeg er i uke 33+5... og i natt kom det en klump med slim ut.... var skikkelig slimkonsistens. Plaget med kynnere... Er ikke det litt tidlig at slimproppen går nå? Er førstegangsfødende og vet at proppen gjerne går litt tidligere... men hvor mange uker i forveien går den liksom??
*SvangerskapsTrollet* Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 I mitt første svangerskap gikk proppen i uke 35 - noe som ble bekreftet av jordmor (jeg dro på føden siden det kom blod også)... Babyen kom 3 dager over termin, altså nesten 6 uker senere. Noen merker at proppen går og andre ikke - tror ikke det er en indikasjon på fødsel i det hele tatt! I mitt forrige svangerskap gikk aldri proppen, men babyen kom uansett:)) Lykke til...
sjøsamen Skrevet 20. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2009 Takk Synes det er så mye fokus på det med slimproppen og at da er nærmest fødselen i gang at jeg var litt urolig i natt.... Og når jeg googlet det så fikk jeg opp at man føder da innen alt fra 1 døgn til 3 uker.... men satser på at jeg ikke går til termindato men får ut lille sprell noen dager før
Gjest Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 jeg merket aldri noe til denne beryktede proppen. startet bare med rider 5 dager før termin, så ble vannet tatt, og så kom lillegutt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå