ormeynglet Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Huff, får dårlig samvittighet, men merker at jeg sliter litt på helg for tiden. Alle ungene er hjemme og man skal liksom aktivisere de hele tiden. Får ikke dubben min på dagtid og lunten er desverre kort store deler av dagen. Synes jeg selv er ganske så uspiselig av og til, og får så dårlig samvittighet overfor alle sammen. Må innrømme at jeg gleder meg til mandagen kommer og alle drar ut på jobb og barnehage om morningen. De dagene er helt annerledes og jeg er faktisk opplagt til de kommer hjem igjen. Mannen har heldigvis tatt med de to største i basseng i dag, så det hjelper jo masse. Hørte hun største på 4 forklare hun på 2 i går hvorfor mamma var litt sint. "mamma er sliten skjønner du for hun har baby i magen sin" Huffameg, bra jeg snart er ferdig nå egentlig selv om jeg liker å gå gravid. Om jeg får sove mine 8-10 timer vel og merke:)
¤ Aron & Emil ¤ Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Gud som jeg savner da lillegutt gikk i barnehagen. Vi har netopp flyttet og har 2 barn, en på 2,5 og en på 10 mnd. Har termin i slutten av november. Kjenner at dagene er lange, men nå har vi fått sendt søknad om bhg plass, og de sa at han kunne få begynne allerede neste uke=) Gleder meg til å få slappet av litt under sovingen til minstemor. dessuten skal hun på 10 mnd også i barnehagen 2 dager i uken, og da blir det jo reine julaften..Hehe. følte meg slem nå, men det er slitsomt. Vondt bekken, kort lunte og kynnere som gjør at jeg må stoppe opp med alt jeg driver med hele tiden.Takk for at du finnes barnehage:)
maizi Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Kjenner meg igjen ja, og jeg har bare en fra før! Men mannen min jobber mye i helgene også og det er bare så godt å levere han i barnehagen mandags morgen. Også like godt å hente han, for da savner jeg han skikkelig. Lurer på hvordan det blir når baby kommer, håper på mer energi da.....
Artica Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Husker det var slik for meg og da jeg gikk gravid med nr tre, er slitsomt å aktivisere barna når man egentlig har nok med en selv. Nå er mine tre så store at de går på skole i uka, takk og lov for det. Og i helgene har vi tatt det veldig med ro. Derfor er det mindre stress for meg i helgene igrunn:) Gleder meg til barna har høstferie, for da er det ikke fritidsaktiviteter eller lekser.. Og forhåpentligvis har den lille kommet til da. Har termin om to dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå