Gå til innhold

Noen som leser/ abonnerer på Foreldre og Barn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å tegne et abonnement. Er det et ok blad? Finner dere nyttig og relevant stoff?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er et ok og koselig blad.

Men tror nok at hvis man abonnerer på det over tid har det med å gjenta seg selv, dvs de samme temaene kommer opp igjen. Men det går jo an å abonnere bare for et års tid eller noe sånt.

Jeg har det abonnementet hvor man får med Bam også. Bam er aldersinndelt sånn at man får blad tilpasset barnets alder, og det syns jeg er veldig greit.

Skrevet

Hei hei! Jeg holder dett bladet, og er så fornøyd!

Syns det passer best for vi som har barn fra nyfødt til skolealder. Ikke eldre barn :) Kjempeblad som er verdt pengene! Mangen greie tilbud på abonomentene også :)

Skrevet

Jeg syns ikke det er noe bra. Ville heller abonnert på Mamma, om jeg skulle velge på ny.

Skrevet

Jeg er ikke spesielt fornøyd med det bladet. Syns det var interessant før, men nå syns jeg det av en eller annen grund er blitt dårligere. Ikke noe jeg hiver meg over og leser med stor iver akkurat. Skal ikke abonnere på det lengre enn jeg har betalt for...

Skrevet

Jeg har vært fornøyd abonnent i åtte år, og kommer til å abonnere i årene som kommer også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...