Mor di! Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Hvorfor har de så himla mye fint? Tredje bestillingen min i høst, og har brukt over 3000 kroner der tilsammen.... har null selvkontroll når jeg går inn på nettsiden deres, finner ALLTID noe jeg "trenger" til mine to søte...
alvamamma Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Hehe, hvis der er noen trøst er vi flere i samme båt :-) Har bestilt for 2.700 allerede og "drømmer" stadig om å bestille mer...
Gjest Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Huff, ikke snakk Det beste for kontoen min var om noen hadde sperret min tilgang til siden deres )
Gjest Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Samme her. Var jammen inne å bestilte litt i går også,så nå er jeg nok nærm 4000 kr jeg har handla for der! :S
Gjest Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 hehe, var der på torsdag jeg! Men må ha meeer..
1881 Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Jeg klarer heldigvis med de prisene og stå over og bestille noe fra denne siden! Klærne er sikkert bra, men betaler ikke 500 kroner for en ullkjole, da kan jeg heller kjøpe janus krinkelull og andre ullprodukter til ungene mine som er minst like bra!
Solskinnsdag Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Jeg var og handlet på butikken i Bergen i sommer, røk jammen 2200,- da... Men jaggu meg er jeg snart klar for enda en ny bestilling derfra nå snart... Heldigvis er det kvalitet som kan gå i arv da. I tillegg til at de holder seg leeenge til førstemann som bruker dem også. Så kanskje det ikke er så dyrt i lengden likevel...?? :-)))
AO3 Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 Jeg vet! Tror jeg har handlet for 4000-5000 fra dem siden jeg "oppdaget" dem i mai... Nå skal det sies at jeg har fått strikkedilla, og at mesteparten er garn. Jeg har sikkert garn for et år framover, og det blir MANGE plagg av alt garnet, så det blir ikke så fantastisk dyrt per plagg...
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 20. september 2009 #9 Skrevet 20. september 2009 Jeg vet! De har supermye fint. Jeg synes egentlig andre merker også kan være ganske dyre, og da er jo Nøstebarnullen "bare" litt dyrere og sååå mye finere:) Sier jeg til meg selv i alle fall, og visps så har man handlet litt igjen...
HH72 Skrevet 20. september 2009 #10 Skrevet 20. september 2009 He he-bestilte for 1500 her om dagen og har handlet for endel i butikken i tillegg. Pluss "glemte" et plagg-den oransje bodyen i ull/silke er jo så søøøøt :-)
mamma >to gull Skrevet 20. september 2009 #11 Skrevet 20. september 2009 hehe, tror nok Nøstebarn kan takke DIB for store deler av omsetningen deres gitt.. Var i butikken for litt siden og handlet ullfleecedress, mokkasiner og lue til babissen i magen.. Og etter jeg leste denne tråden måtte jeg bare inn og se om det var noe som fristet og jaggu meg så var det ikke det gitt...:-) Så da ble det stripete undertrøye&tights til eldste og sparkebukse og body til han i magen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå