Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 mannen.. jeg har en nabo som jeg syns er jammi... men både han og jeg er i ett forhold. og vi er bare på hils.men jeg ser han flere ganger om dagen igjennom stuevinduet mitt, da han er ut og røyker.. Det kribler litt i kroppen da jeg ser han...En gang så han meg og vinket.. hehe. ble ikke rent lite flau da.. Ville aldri funnet på å gjort no med han.men er litt herlig å få den følelsen også... Er det bare meg,eller er det andre som er slik også?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 bare jeg som er horny på nabon altså?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Jeg har en nabo som er en flott fyr sånn utseendemessig;) Er jo en pen ting å se på, men ikke mer enn det. Det er noen mennesker som har et slikt utseende at bare å se på dem gir en noe. Ikke at alle andre kanskje syns de er like pene som det jeg gjør, men der er noe som fasinerer meg:) Jeg opplever dette både med menn og kvinner; noen er bare behagelige å hvile øynene på, som en vakker blomst eller noe annet vakkert:) Jeg har lov å se da. Jeg er singel;) Det er forresten han naboen også, men jeg har ikke lyst til noe mer der uansett. Vet litt for mye om fyren til det.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Så heldig du er. Har lyst på en deilig mann til nabo jeg også. Her har jeg en bråkete familie på den ene siden, og pensjonistpar på den andre. Ikke noe lekre menn her i gården nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå