Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Er det noen som har erfaringer fra alt eller 2 av det? Jeg tenker at liten barnehage eller dagmamma hvor det er 1 eller 2 barn utenom er best. Hva synes dere?
Gjest ->>- Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Stemmer for barnehage, hvor størrelsen på barnehagen er uviktig, men færreste mulig på avdelingen viktig. Skeptisk til basebarnehager og ekstremt negativ til dagmamma.
Edelweis Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 enig med pila. jeg har ei til dagmamma nå å største i barnehage, hvor hu største har vært hos dagmamma fram til nå i august fra hu var 10 mnd gammel. å jeg er ikke så fornøyd med dagmamma, ser så stor forskjell på 3 åringen bare på 2 måneder. hu er mye mer fornøyd å kan mye mer, lærer mer, elsker å få leke med barna i barnehagen, de er på turer og gjør masse ting som de aldri gjør til dagmamma. minstemann er til dagamma å hu er alltid helt utslitt når hu kommer hjem, har ikke fått nok stell, hu tørster veldig og er så utilpass og klar å gråter mye på ettermiddagen og det er alltid noen som skriker og en voksen som kjefter når jeg er der. det som er så flott med barnehage er at de er der for barna og vet hva de skal gjøre med dem og gir dem best mulig pleie. jeg mener at barnehage er noe positivt for barna, og jenta mi elsker å legge seg om kvelden med tanke på at hu får sti opp å dra i barnehagen for å leke med de andre.
petite fleur Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Ville ikke hatt dagmamma, da jeg ikke hadde stolt på at ungene fikk det pedagogiske opplegget de trenger + lite variasjon i aktiviteter (sier ikke at alle dagmammaer er sånn, men dog). Sønnen min går i basebhg og jeg er knallfornøyd. Han elsker å være der.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Har erfaring fra alt=) Storebror var ett år hos dagmamma, 2 år i avdelingsbhg (m små avd) og er nå begynt i en stor base bhg. Lillebror har vært i den avd.bhg som storebror var i og er nå i en mindre avd bhg. Selv har jeg jobbet som dagmamma, i en stor basebhg og en liten avnd bhg. Jeg trives best i den lille avd.bhg. Er ikke kjempe imponert over basebhg til storebror. Så jeg ville ikke valgt noe annet til mine (hvis jeg hadde hatt så mange valg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå