dølajinta Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Hei du og velkommen! Selv husker jeg den gode følelsen når jeg endelig kunne komme inn på 2. tri. Det har gått ganske fort syns jeg egentlig. Syns ikke det er lenge siden jeg var ny og kom inn her og plutselig har jeg blitt 17+1 og ul nærmer seg med stormskritt. Ønsker deg lykke til videre? Hvordan er formen forresten?
dølajinta Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 det ?-tegnet etter "ønsker deg lykke til videre" skulle egentlig vært et !-tegn. Tihi!
jente08&jente2010<3 Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Endelig er du her:) HURRA:) eller som linnea sier, hujjaaaaaaa:) dette går veien det:) og om noen mnd, kommer lille ***** :)hehe
Gjest Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Hehe, fem bokstaver, Tonje? Vet du om et navn jeg ikke vet? Men ja, endelig! Skulle egentlig vært her på torsdag da, ifølge UL, men følger mensterminen som legen og jordmor går ut ifra, jeg. Litt enklere det. Ja, har egentlig gått ganske fort til nå også synes jeg! Men gleder meg til å komme litt lenger på vei! Har hyperemesis og føler meg fryktelig shabby, så håper det går over snart. UL 2.november! Gleder meg sånn!! Lykke til videre til dere også, snuppedupper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå