dølajinta Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 162 dager igjen til termin 1. mars 2010.
Cupcake! Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 160 dager igjen...går mye kjappere denne gangen
MissMe*med*lillegutt Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 155 dager igjen til min termin - 22.februar Snart halvveis nå <3
*pooh* Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 107 dager igjen! Gooosj så tia flyyr, synes det nettopp var 180 dager liksom! )
jente08&jente2010<3 Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 tja, 158 dager igjen:) tiden flyr:) er 17+4 idag:)
Let's hear it for the boys! Skrevet 20. september 2009 #9 Skrevet 20. september 2009 103 dager, faktisk!
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 20. september 2009 #12 Skrevet 20. september 2009 164:) (termin 3.mars)
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 20. september 2009 #13 Skrevet 20. september 2009 120 dager igjen, du som tiden flyr! Synes det har gått utrolig fort denne gangen. Men nå har vi jo allerede en, så da blir man ikke sittende og vente og lengte like mye som med 1.mann
FrkBomst&Frø Skrevet 20. september 2009 #14 Skrevet 20. september 2009 181 håper å få kjenne liv iløpet av en mnd nå )
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 20. september 2009 #15 Skrevet 20. september 2009 128 dager igjen!! Syns det gikk litt sakte en periode, ble satt tilbake en uke på ultralyd, men nå går det plutselig fort igjen.
Gjest Skrevet 20. september 2009 #16 Skrevet 20. september 2009 91 dager Håper dagene kommer til å flyyyy avgårde!!
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 20. september 2009 #17 Skrevet 20. september 2009 156 Dager igjen til termin her
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 20. september 2009 #19 Skrevet 20. september 2009 180 dager igjen i dag, og tia går så fort!! Jeg har også ei jente fra før, så dagene går unna uten at jeg rekker å vente på nestemann for å si det sånn:)
Tutekoppen Skrevet 20. september 2009 #20 Skrevet 20. september 2009 125 dager igjen på meg. Førstemann kom 42 dager før termin, så jeg håper faktisk på å få gå gravid i 125 dager til:-)
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 20. september 2009 #21 Skrevet 20. september 2009 105 Gleder meg til å komme ned i to-sifret tall:)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 20. september 2009 #22 Skrevet 20. september 2009 103 dager igjen
Prish Skrevet 20. september 2009 #24 Skrevet 20. september 2009 131 dager igjen. Herregud, så fort det skulle gå denne gangen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå