Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Hvor kan jeg finne et fint service til kjøkkenet? Middagstallerken, asjett og evt dype skåler? Helst til en overkommelig pris. Kjøpte på Ikea for 3-4 år siden, men det er blitt veldig stygt etter å ha brukt bestikk på det.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 De fleste fat brukt daglig, vil jo få spor:) Jeg har et dyrere ett som jeg bruker til daglig, og det er fullt i striper og har noen hakk.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Servise! Service er noe annet.. Skeidar bruker å ha slike "startsett" med hundreogørten deler!
Agehya Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Jeg har slikt fra Skeidar. Var litt sekptisk siden det var så billig, men det er overraskende god kvalitet på tallerkner og kopper. Var slik pakke med tallerkner, bestikk og glass. Tror jeg har et glass igjen nå, de var så tynne at de sprakk ett for ett. Er helt hvitt, så det er ikke noe problem med å kombinere med andre ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå