nr.3påvei er sååå fødeklar:) Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Har sovet dårlig inatt. Hatt endel vondt i ryggen, og litt mensmurringer... Idag skal lillegutten vår få 4 årsboken i kirken... og jeg tør rett og slett ikke vere med:( Har termin i morgen, og sitter her med rier som jeg ikke kan finne noe mønster på... Men har begynnt å bli skikkelig vonde. Tror ikke de er regelmessige enda. Noen med få minutter imellom, og noen med kanksje 10-12 minutter imellom... Men de tar skikkelig. Begynner i magen og beveger seg bak i ryggen. Har hatt kjempeforstoppelse i flere dager, men idag hadde jeg diarè. I tillegg mye blankt slim som det i dag tidlig var et par tynne blodstriper i.. Kan jeg vere igang? Vart faktisk lei meg når jeg bestemte meg for at jeg ikke kunne vere med i kirken, hadde jo sett frem til denne dagen... Har ventet på at fødselen skal starte sååå lenge, men ikke idag liksom....
chiquetita Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Jeg syns det høres ut som om det var rett å holde seg hjemme. Ikke noen god følelse å sitte i kirken og ha det ubehagelig og være usikker på om nr tre kommer om ikke alt for mange timer. Jeg tror nemlig at du er nær, heldiggrisen:) Hold oss oppdatert da og lykke til
misscelia Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 tror jeg hadde dratt i kjerka,, kan jo banne på at det ikke skjer no når man holder seg hjemme,, tror til og med jeg ville ha løpt hele veien=)
satser & vesla Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Hmmm tror det ville ha vært veldig veldig ubehagelig å oppholde seg i kirka med masse folk. Sterke smerter og diare mens du sitter der... Du har gode grunner til å bli hjemme, håper noen filmer/tar bilder for deg i kirka slik at du kan se den sammen med lillegutten din etterpå :-) Skjønner at du er lei deg, trøst deg med at du er nær fødselen og skal snart hilse på den lille :-) Ønsker deg lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå