Vickikva Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Vi he to nydelige ringa å egentlig synst ej d e bortkasta penga å bruke masse tusen på nye ringa når vi alle reide he en ring kvar som symbolisera vår kjærligheit til kvarandre.. Ka dokke synst?
pagoda m/ny spire Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 har dere alt ringer er det ikke noe galt med å beholde dem ei venninne av meg fikk dem pussa og polert før bryllupet dem var blanke og flotte nesten som nye, selv om ringene var 7 år gamle
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Vi har tenkt å bruke forlovelsesringene, ser som deg ingen vits i å bruke penger på et sett til når vi liker de vi har. Men skal levere dem inn hos gullsmed for polering og gravering av dato før bryllupet da...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 vi bruker forlovelsesringene som gifteringer...hvorfor kjøpe nye om en er fornøyd med dem man allerede har? vi bare gjorde om på inngraveringen så den nå inneholder både forlovelsesdatoen og bryllupsdatoen
Ophelia & Jr. Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 Jeg er lykkelig gift og forlovelsesringen jeg en gang fikk, er i dag gifteringen min. Tror dette er ganske vanlig.
sol2002 Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 de fleste vi kjenner pusser bare opp igjen de gamle ringene og evt setter inn en sten i dameringen. Hadde vi hatt ringer ifra før så hadde ikke vi kjøpt nye, men vi har ikke ringer ifra før
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #7 Skrevet 25. september 2009 Neida,tror mange beholder de de har. Vi kjøpte nye forlovelsesringer med gravering,var så misfornøyd med de første i hvitt gull... Vi skal nå bruke de vi har med ny gravering av bryllupsdato=0))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå