Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ute å gikk tur sent igår kveld da det var mørkt, da jeg skulle krysse ut på et jorde. jeg så ikke den dype grøften i mørket, og falt ned og slo haken og magen på kanten.

jeg har kjent spark etter dette, men er likevel redd, og tror jeg bør ringe legen? det er søndag så da må jeg evt ringe legevakten.. jeg er bare redd fosteret eller morkaken kan ha tatt skase. jeg har ikke hatt blødninger eller veldig smefrter, men er litt øm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som det har gått bra siden du ikke har veldige smerter eller blødninger. Men er du engstelig synes jeg du kan ta en telefon til legevakta og forklare hva som har skjedd og be om råd eller en sjekk hvis du ikke klarer å legge det fra deg. Ikke sitt hjemme å vær engstelig!! Bedre med en sjekk for mye enn en for lite!

Lykke til :o)

Skrevet

Ettersom du forklarer har det nok gått bra med barnet. Husk at det ligger veldig beskyttet inni oss! Men dersom du vil være helt sikker og slippe og gå rundt og være engstelig kan du jo sjekke det for sikkerhets skyld. Er jo tross alt bedre og undersøke en gang for mye en en gang for lite. =)

Skrevet

Ta å ring til legevakta du, så tar de sikkert en sjekk av deg. Bedre med en sjekk for mye enn en for lite..... Lykke til!

Skrevet

har vært på legevakten, og der mente de alt var i orden, så lenge jeg ikke hadde sterke smerter eller blødning og at jeg kjenner spark. men skulle det bli til at jeg ikke kjente noe og/eller får smerter/blødninger, så måtte jeg komme inn m en gang. så da krysser vi fingrene for at alt er i sin skjønneste orden! Takk for svar til dere som svarte. Heretter skal jeg ihvertfall se hvor jeg går!

Skrevet

Så lenge du ikke blør eller har noe smerter har nok fosteret det helt fint ...

Men seffers om du er usikker så ringer du legen .... ! Og siden det er søndag osv så kan du ringe fødestedet ditt å spørre .....

Trenger ikke gå på legevakt då ... jaffal ikke om du har kjent spark etter dette ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...