Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 ...falt ut av sofaen, eller ned fra stellebordet? Evnt hvor gamle var de?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 min datt ut av dobbeltsenga når han var 6 mnd...huff gikk veldig bra da men en skvetter jo sååå
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Jenta mi datt fra sofaen. Det var forferdelig. Skulle varme flaske til henne og hun hylte. Hun var vel tre, fire uker og kom seg jo ikke rundt på egenhånd, men plutselig skjedde det
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 datt ned fra stellebordet. husker ikke helt hvor gammel hun var. kanskje rundt 4 mnd. Men det gikk veldig bra og hun slo seg ikke. En gang ut av senga. Kanskje rundt 4 mnd da og. En gang ned trappa, men da var hun over ett år. Gikk bra det og. De er skikkelig hardføre disse barna. Og raske. Har man ikke øynene med seg så kan uhell skje...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Min falt ned fra stellebordet i badet, fliser på gulvet:( men det gikk bra, han var ca 5 mnd og er 17 år i dag og uten varige mèn:) Men det var en ekkel opplevelse, han ble helt blårød i ansiktet før han begynte å hylskrike, etter det som føltes som en evighet:(
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Ja, det blir mye knall og fall altså! Vondt for mamma hjertet å se, men man kan ikke ha de i bånd heller! Jenta mi rullet ut av sofaen, hun var vel 1.mnd, så regnet ikke med hun kom seg noen steder, men av en eller annen merkelig grunn ålet hun seg ut!! Det dunket var grusomt, men hun gråt bare bittelitt, så det gikk bra! Men følte meg som verdens verste mamma en stund, som ikke satte bordet inntil sofaen! Dog jeg tror dette skjer de fleste!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Ja, tror begge mine har trillet ned fra sofaen, i allefall minste. Minste har også trillet ned trappa, var vel kanskje 6-7 mnd da og hadde akkurat begynt å komme seg litt rundt. Glemte å lukke igjen kjellerdøra da. Det gikk heldigvis bra, men det var ikke noe gøy.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 Han har faktisk hatt to fall ut av dobbeltsenga. Var rundt 7 mnd begge gangene. Har teppe nedenfor senga, så han datt ikke rett på gulvet. Ene gangen fikk han et sår på nesen som jeg ikke helt skjønner hvordan han fikk. Rundt samme tiden falt/klatret han ut av vogna også, Han sovnet på puppen, så jeg fikk ikke festet han i vogna, men da stod vogna på gjesterommet, inntil senga der, og han falt oppi den, så det ble ikke noe hardt fall. Men har lært litt da. Aldri i vogna uten å bli festa hvertfall. Han sover fortsatt i dobbeltsenga, da det av og til er eneste muligheten for å få han til å sovne. Men senga står inntil veggen med den ene siden, og det ligger dyner stabla i fotenden, og hans seng på den andre siden. Samt at babycallen ligger oppi senga, slik at jeg hører så fort han beveger på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå