Gå til innhold

Mage som vokser fort (13+3).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter nr 3 og er 13+3 og har allerede fått litt mage. Det skyldes neppe vektoppgang, har ikke gått opp i vekt ennå - ligger nå en halv til en kg under utgangspunktet. Man blir vel fortere stor som flergangs...

Er det noen andre enn meg som har det på samme måte? Noen gode tips i ukene fremover til å skjule den voksende magen litt til. Har en jobb som tilsier at det kunne vært godt å kunne skjule en liten stund til, slippe å få så mye oppmerksomhet på meg og magen (jobber på institusjon).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter også vår tredje og magen kom veldig tidlig her også ;o)

Tunika over tights eller jeans skjuler mye en lang stund. JEg er nok litt motsatt av deg, jeg gjør et poeng av å vise fram den gravide magen min siden jeg har en del ekstra fra før. Er 16 uker nå..

Skrevet

Det samme skjer med meg. Jeg er 13+4 og føler selv at magen har blitt veldig stor. Venninner av meg som kjenner meg sier at de kan se det tydelig nå, mens ukjente, bla noen jeg traff på en fest i går, sier at de ikke synes jeg ser så veldig gravid ut ennå (men det var i sammenligning med andre de kjenner som er 6-7 måneder....) Da går jeg riktignok med singlet som er tettsittende, så hadde jeg tatt på meg en tunika eller kjole over thights slik som det ble foreslått over, så tror jeg ikke man kunne sett det så godt. Da ser jeg bare litt småchubby ut! :-D

Skrevet

Ta en kikk på magebildene jag har lagt inn fra de første ukene.

Og jeg er førstegangsfødende.

Magen har nesten ikke vokst siden uke 16 da (er i 26.nå)

Hørt med flere andre også, som ikke har fått mage så tidlig før, og plutselig har fått kjempemager i andre svangerskap. Noen ganger vokser de bare mest i begynnelsen :)

Skrevet

Var inne på siden din og så på bildene dine. Først må jeg gratulere deg med at det endelig har gått så bra i svangerskapet da! Du nærmer deg 3. trimester! :) Magebildene er kjempefine. Så at det skjedde ganske stor forandring for deg fra uke 13 til 20. Jeg er selv 13+4, så gleder meg til de kommende ukene!

Skrevet

Hvordan kommer jeg inn på magebildene dine da?

Godt å høre at det ikke er bare jeg som får tidlig mage da. :) Synes det er koselig med mage altså, men den kommer bare så fort. Kjøpte meg en litt vid strikkejakke som skjuler en del. Og får bruke litt vidt tøy. Ser ut som jeg er god og lubben, men det er greit. Som sagt, mest på jobben jeg synes det er godt å kunne skjule litt da.

Skrevet

Jeg og! Syns det er så fint å kunne få ha denne hemmeligheten i magen en stund til! Jeg har vært på shopping etter sånne tunikaer, gjerne med litt innsving rett under puppa og vide "klokkeformede" rundt magen. Jeg har også kjøpt meg en vid bomullsgenser i størrelsen over den jeg normalt bruker. Den er en av favorittene, ettersom den skjuler veldig godt samtidig som den ikke er så pyntet som tunika ofte blir. H&M :)

Jeg er så glad i å gå i skjørt på høst og vinter, så tenkte jeg sku se meg om i butikkene etter noen kjoletyper jeg kanskje kan bruke uten å strutte. Jeg jobber også på institusjon, og ingen der som vet om beibimagen enda -ja, bortsett fra en kamerat av meg der :) Ellers er det kun de aller nærmeste venner av meg og sambo som vet, og mamma og bror min. Har liksom ikke behovet for å skrike det ut til hele verden... er 14+2 i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...