Frøken B ღღ Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Siden jeg ble gravid har jeg hatt 2 x UVI (ene gangen nyrebekkenbetennelse), 2 x forkjølelse og nå lungebetennelse. Og jeg er bare kommet til 18+4. Var veldig sjelden syk før graviditeten. Er det andre som har slike erfaringer? Eller tips til hva jeg kan gjøre for å få "normalisert" immunforsvaret mitt igjen?
* * felicia** Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Jeg har hatt det slik i mine to tidligere svangerskap. Det er ikke noe o.k. så all mulig god bedring til deg. Jeg er som deg, lite syk til vanlig - men ble mye mer sårbar ved graviditet. Denne gangen har jeg merkelig nok ikke vært syk ennå, men kommer vel litt uti tenker jeg. Jeg kan ikke gi deg andre råd enn vanlige råd for å styrke immunforsvar. Forsøk å ta det litt ekstra med ro. Spis mye grønnsaker (f.eks grønnsakssuppe, kyllingsuppe e.l). Kle deg godt. Blåbær er en flott antioksidantkilde. Kjøp deg noen frossene og lag smoothie noen dager i uka, med masse annen frukt oppi. Lykke til, føler med deg.
Frøken B ღღ Skrevet 20. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2009 Takk for tipsene. Du har helt rett i at det ikke er noe ok, men man må nesten bare prøve å tenke at det kommer jo noe fint ut av det :-) Jeg får tenke litt ekstra over hva jeg putter i kroppen, hvile litt ekstra og håpe på det beste.
* * felicia** Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Ja, ta litt godt vare på deg selv - om noen mnd er du i din gamle form igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå