Bassen&Spira <3 Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Da jeg gikk på do idag fikk jeg endel blodslim på dopapir, har aldri fått dette før... er dette et begynnende tegn på at noe er på gang ??? 9 dager igjen til termin
♥2 små gull♥ Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Kan høres ut som slimproppen, da vil man normalt føde i løpet av en uke... Men er ingen fasit på dette. Lykke til!
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Når jeg fikk det, så startet riene 3 min etterpå og 8 timer senere var gutten min ute. 9 dager før termin;) Lykke til viss det skulle skje nå snart:)
ormeynglet Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Da har du nok ikke så lenge igjen. Jeg har hatt blodslim 2-3 dager før fødsel begge de to siste gangene. Spennende. Lykke til:)
Kongeørna Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Det betyr rett og slett at mormunnen er moden, og kanskje til og med litt åpen, iallefall tilstrekkelig til at det slimet som er innenfor en lukket mormunn har blitt sluppet ut. Et sikkert tegn på at du nærmer deg fødsel! Da er det bare å vente på vannavgang eller rier. Som regel i løpet av noen dager. Men man kan gå inntil et par uker også, selv om dette ikke er vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå