Gå til innhold

Jenta mi er så vanskelig for tiden-10 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille har aldri vært noe glad i fremmede. Hun har alltid hylt hvis noen fremmede har tatt hun på fanget eller snakket til henne. Har hatt barnevakt kun 2 ganger pga dette. Vi har vært mye sammen med venner og familie, for å prøve å venne hun til andre mennesker enn mamma, pappa og storebror. Nå har dette blitt så ille at når vi får besøk gjør hun ikke annet enn å skrike.Helt til hun ikke ser de lenger. Er det noen som har noen tips til å gjøre dette bedre? Har begynnt å vurdere å ha hun 2 dager i barnehagen til storebror i uken, for sosialiseringens skyld. Er dette dumt iom at hun er så liten?Begynner å li litt fortvilet jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en venninne med ei jente på 15 mnd som sliter med akkurat samme prblemet.....

hadde jeg vært deg hadde jeg forsøkt bhg og vært der sammen med henne- hvis dere ikke har mulighet for å sosialisere dere på andre måter med andre barn

Min tass er noen dager i bhg i uka, han er snart 11 mnd. han stortrives.

er jo selvfølgelig ikke ideelt med så små barn i bhg, men hvis det kan hjelpe på litt selvtillit og trygghet på de små så hvorfor ikke!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...