Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 De som er over 1 år som har grønt snørr rundt hele nesa er det kvalmeste og styggeste jeg ser. Off, så jævlig ekkelt. Hva med å tørke nesa på barna deres??
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Helt enig jeg... Synes mange foreldre er sløve med snørrtørkinga. Også ser jeg flere unger med gammelt inntørka snørr, selv om de går med foreldrene sine. Latskap.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 enig der... samme med barn i barnehagen... klarer de ikke tørke snør der eller?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Jeg tørker snue til den store gullmedaljen, men når hun kommer hjem fra barnehagen
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 ligger det i tykke lag i hele ansiktet stakkkar skulle det stå..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 ja, de i barnehagen kan være jævlig late noen ganger. Jeg jobber selv i barnehage men med en gang jeg ser et snørrete barn eller hører et barn som går og trekker inn snørr så tar jeg det bort og pusser nesa. HI
Gjest Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Enig i at det ikke er fint, og er redd de skal bli sår også, så her har vi alltid med papir til å tørke med og tørker i vei, men de har ofte litt inntørket snørr under nesten etter en dag i barnehagen da. De tørker, forstålig nok, ikke like ofte som jeg ville gjort.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 Det bør tørkes så fort det synes ja.. Men ikke alltid en unge er like lett å tørke! HI, jeg antar du ikke har barn selv enda.
Gjest losen Skrevet 20. september 2009 #9 Skrevet 20. september 2009 Har ikke sett mye ekkelt i livet ditt du da, er alt jeg kan si.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #10 Skrevet 20. september 2009 haha jo jeg har faktisk barn MEN jeg lar de ikke gå med inntørka grønt snørr over hele trynet! Det gjør antageligvis du som hevder jeg ikke har barn. Når det kommer til barn så er det det styggeste jeg ser.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #11 Skrevet 20. september 2009 Stakkars barn som har så hysterisk mor.. Jeg tørkner snørra til ungen min jo, men av og til blir det selvsagt litt gris. Ikke bare snørr, men også mat og andre ting. Kan ikke fly etter h*n med ei fille hele dagen, tar det når det trengs.. Håper aldri ungen din nyser så snørret spruter over hele stua, eller bæsjer så bæsjen går utover ryggen..
Gjest Skrevet 20. september 2009 #12 Skrevet 20. september 2009 Må si at jeg synes det er styggere med gravide som røyker, eller røykende som triller på ei vogn. Men man kan nå godt tørke snørra av barnet ja, ser den, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå